Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

eej ik heb een vraagje als je kijkt op wikigta staat er bij pimping missie's dat als je die gehaalt hebt geld krijgt als je het doet met je meiden maar is dat alleen als ze bij je in de auto zittuh of kan het nog verder gaan, maar als ze bij mij in de auto zittuh krijg ik geen geld als ze uitstappuh dus dat kan het owk nii zijn

plz plz help me ik snap me zelf nii meer

Geplaatst:
eej ik heb een vraagje als je kijkt op wikigta staat er bij pimping missie's dat als je die gehaalt hebt geld krijgt als je het doet met je meiden maar is dat alleen als ze bij je in de auto zittuh of kan het nog verder gaan, maar als ze bij mij in de auto zittuh krijg ik geen geld als ze uitstappuh dus dat kan het owk nii zijn

je moet even de bosjes inrijden, dan gebeurt er wat ;)

Geplaatst:

ok maakt nii uit waar??

Geplaatst:

Je kan met een prostituee rijden, als je op een rustige plek komt, zal de auto wat heen en weer gaan schommelen, als het goed is zal er nu health bij komen. Verder kun je eigenlijk niks met zo'n prostituee, als je ze vermoord zullen ze wel meer geld hebben dan andere Ped's.

Geplaatst:

ok maakt nii uit waar??

nope, of een steegje ofzo. wel met die hoer in je auto dus he...

Geplaatst:

ok maakt nii uit waar??

nope, of een steegje ofzo. wel met die hoer in je auto dus he...

ok bedankt allemaal

ik ga het ff proberen :schater::eten::D

Geplaatst:

Zodra je de Pimping missie hebt voltooid zullen de dames-van-plezier CJ betalen i.p.v. andersom.

1) Zorg ervoor dat je naast een prostituee stopt met een auto en dat ze haar diensten aan CJ aanbiedt, laat CJ positief antwoorden en ze zal bij hem in de auto stappen.

2) Zoek vervolgens een rustig plekje op en doe helemaal niets. Als het plekje naar haar zin is zal ze gelijk haar werk doen en zal er wat geld bijkomen, $28 per beurt. Als het plekje niet naar haar zin is zal je lezen dat je een ander rustiger plekje moet opzoeken.

Als je het spel op de PS2 speelt zal de Dual Shock Controller vibreren bij het hoogtepunt.

Daarnaast zorgt een ho er ook voor dat de gezondheid van CJ (health) wat beter wordt als hij schade heeft aan z'n gezondheid (rode health balkje).

Veel plezier en succes :sigaar:

Geplaatst:
Zodra je de Pimping missie hebt voltooid zullen de dames-van-plezier CJ betalen i.p.v. andersom.

1) Zorg ervoor dat je naast een prostituee stopt met een auto en dat ze haar diensten aan CJ aanbiedt, laat CJ positief antwoorden en ze zal bij hem in de auto stappen.

2) Zoek vervolgens een rustig plekje op en doe helemaal niets. Als het plekje naar haar zin is zal ze gelijk haar werk doen en zal er wat geld bijkomen, $28 per beurt. Als het plekje niet naar haar zin is zal je lezen dat je een ander rustiger plekje moet opzoeken.

Als je het spel op de PS2 speelt zal de Dual Shock Controller vibreren bij het hoogtepunt.

Daarnaast zorgt een ho er ook voor dat de gezondheid van CJ (health) wat beter wordt als hij schade heeft aan z'n gezondheid (rode health balkje).

Veel plezier en succes :sigaar:

het is gelukt hoor ik vond het nogal saai maar owk weer leuk :sigaar::bier::klap:

Geplaatst:

Inderdaad, als je achterom kijkt zie je ze alleen zitten..

Maar ik heb soms dat ze voor geen reden uitstapt.

Stapt ze in, rij ik heel even naar een rustig plekje en dan stapt ze onderweg uit?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...