joshoon Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Hey, Ik heb zojuist een Sitecom Wireless Network PCI Card 54g TURBO gekocht, En ik heb de software en kaaart in me PC en attene steekt er ook al uit. Maar nou wil ik Draadloos internet versprijden door het huis. Want ik wil internetten op me PSP, Maar nou zit ik ermee... hoe versprijdt ik internet die in me PC zit (Kabelinternet van @home) hier door het huis met de PCI Card, want ik wil dus Draadloos internet op me PSP. Alvast bedankt! Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Dan moet je je pc instellen als accespoint. Reageren
joshoon Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Dan moet je je pc instellen als accespoint. En hoe doe ik dat? Want ik moet zeg maar internet delen, Maar ik wil niet met poorten zitten te klooien op me PC dat ik die moet open doen... Maar hoe stel ik hem in als Accespoint? Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Met de tool die je van de fabriek kreeg? Reageren
joshoon Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Met de tool die je van de fabriek kreeg? Er zit bij Sitecom Wireless Utility, Alleen ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar! Reageren
ifc3 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Met de tool die je van de fabriek kreeg? Er zit bij Sitecom Wireless Utility, Alleen ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar! Hoe ziet die eruit dan (maak eens een screen). Of wat lukt er precies niet? Reageren
Backsmash Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 misschien stom antwoord maar heb je ook een router? want bij ons heb ik ook zo iets dergelijks geprobeerd, maar ik kreeg het niet voor elkaar. als je een router met draadloos internet koop kan je volgens mij gewoon met je psp direct via die router op internet. want de kaart die je gekocht heb is denk ik ook om via een router te internetten. correct me if im wrong. Reageren
ifc3 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 misschien stom antwoord maar heb je ook een router? want bij ons heb ik ook zo iets dergelijks geprobeerd, maar ik kreeg het niet voor elkaar. als je een router met draadloos internet koop kan je volgens mij gewoon met je psp direct via die router op internet. want de kaart die je gekocht heb is denk ik ook om via een router te internetten.correct me if im wrong. Met een PCI WLAN kaart kun je ook een WLAN accespoint opzetten (router). Je kunt ook gewoon een router nemen. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Ik weet het niet helemaal zeker, maar dit werkt alleen als de pc die als acces point moet functioneren met een kabel verbonden is met internet (/modem/router). Wij hebben hier thuis ook een pc die als acces point kan werken en dat ging alleen als die pc via de LAN kabel verbonden was. Ik weet niet of je Windows Live Messenger hebt (voorheen MSN), maar daar zit een functie op waarmee je iemand anders via internet je pc kan laten besturen. Dan kan je iemand die je kent het even voor je laten proberen. EDIT: Ik krijg nou opeens een goed idee. Je kan met dit forem met elkaar zo'n hotmail account maken, waar alle hard -en software experts hier toegang tot hebben (niet mensen die pas net actief zijn ed.). Dan kan iemand met een probleem gewoon dat adres toevoegen en kan dan heel makkelijk geholpen worden. Er zijn hier vast wel een paar mensen die hier aan zouden willen werken. (even een fel kleurtje dat het opvalt ...) @ hieronder: Als je het begrijpt is het een eitje. -Voorlopig niet terug naar de winkel gaan dus. Bewerkt: 25 juli 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 dat heet Hulp op afstand anders even terug naar de winkel gaan en het je uit laten leggen want het kan heel ingewikkeld zijn met routers enzo ( trust me ik heb het een expert laten doen en die kreeg die troep van Sweex nog maar net aan de praat ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.