Capodaano Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Als je muziek wilt onder je filmpje bij Movie Maker, dan moet je dat er op Importeren. Nouw dat ging een hele lange tijd gewoon goed maar nou zegt hij ineens dat ik alle muziek die ik wil importeren beschadigd of ongeldig is.. Maar dat zegt ie niet van de muziekstukken die ik al eens heb gebruikt En ik snap niet waarom.. Er is niks veranderd ofzo. Ik gebruikte hem pas weer sinds een maandje of 2 ofzo. En ineens doet de muziek het niet meer.. Ook niet in een andere collectie. Kan iemand me aub helpen? Edit: Ik kom er net achter dat het hele geluid het ook niet meer doet:S Bewerkt: 24 juli 2007 door De Plag Reageren
Mastertuner Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Dan raad ik je aan Windows movie maker eventjes helemaal van je computer de verwijderen. Als WMM volledig gedeïnstallerd is kun je via de Microsoft site terug te installeren. En kijken wat het gevolg is Nog problemen? Kun je gerust terug wat vragen hier op GTAF Reageren
Capodaano Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Waar staat Downloaden? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Waar staat Downloaden? je kan daar niet rechtsstreeks downloaden dus of je moet je automatische downloads aanzetten of je zoekt ff verder (ik zou voor dat laatste kiezen) Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik heb even gegoogled en ik heb een downloadlink gevonden. Klik. Veel plezier ermee! Mvg, Flitskikker Reageren
Capodaano Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik kan Movie Maker niet verwijderen, om een of andere reden staat ie niet tussen Software Reageren
Mastertuner Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Ik kan Movie Maker niet verwijderen, om een of andere reden staat ie niet tussen Software Hmmmmmm Ga naar Deze Computer. Dubbelklik op Lokaal station (C:). Die wordt nu geopend. Daar moet ergens Program Files of Programmabestanden (NL versie) bij staan. Open dat mapje en zoek naar 'Movie Maker'. Screen: Rechtermuisklik op die map genaamd 'Movie Maker'. En kies 'Verwijderen'. Dan komt er een melding van: 'Weet je zeker dat....' en kies dan 'Ja'. Zo is Movie Maker verwijderd van je PC. Nog niet helemaal eigenlijk. Om hem écht volledig te verwijderen klik je met je rechtermuisknop op je Prullenbak en dan 'Prullenbak leegmaken' kiezen. Ik hoop dat het werkt en na deze stappen kun je dus WMM opnieuw installeren Succes! Bewerkt: 1 augustus 2007 door Mastertuner Reageren
ifc3 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Je moet hem ook uit het register halen he Reageren
Mastertuner Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 @ Hierboven Ik had eerst ook problemen met WMM en heb hem niet uit het register moeten halen. Ik kon hem gewoon installeren dus ik raad De Plag aan gewoon de manier van mijn vorige post door te nemen Reageren
Capodaano Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Kan Movie Maker niet verwijderen omdat het in gebruik is. NIET WAAR POKKE DING!!! Reageren
Mastertuner Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Kalm aan. Druk eens op Ctrl+Alt+Del dan opent er een venster genaamd 'Windows Taakbeheer'. Druk op de tab 'Processen' en zoek even of 'moviemk.exe' er tussen staat. En als je dat gevonden hebt: Druk op de toets 'Proces beëindigen'. En dan kun je de stappen uit mijn post (1e post denk ik) opnieuw doornemen. Zoniet: raad ik je aan eens contact op te nemen met iemand die wat meer over die software weet, of koop gewoon een beter programma dan WMM. (Want zo spectaculair is het niet hoor) *Denkt aan Adobe Premiere* Succes!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.