Jump to content

Geluid van de filmpjes is er niet meer!!!

Spilbo

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb Vice City geinstalleerd, en dat is gelukt, maar dan is mijn CD-drive geblokkeerd en ik heb de CD moeten crashen ... Dat was een paar jaar geleden.

( Ik ben een onhandige in computerij maar niet in computerspelletjes ;) )

Maar nu, toen ik de BFSnowcity-mod probeerde te installeren heb ik perongeluk de sound files van mijn videos permanent verwijderd ... Hoe kan ik daar terug aan geraken? Kan iemand mij die doorsturen? ( Niet langs mijn Mail!)

Delen op andere websites

Inderdaad, het is denk ik beter als je het hele spel opnieuw installeer. Als je alle geluidsbestanden opnieuw moet Ctrl+C en Ctrl+V moet doen ben je ook aardig lang bezig. Als je de CD's niet meer hebt dan heb je een groter probleem omdat op www.gtagames.nl wel back-up's staan, maar geen back-up's voor geluidsbestanden.

Delen op andere websites

Uhm... de CD is gecrashed..? Je bedoelt dat er een kras opzit ofzo..? Indien dat niet zo is is de kans groter dat er iets mis is met je PC dan met je CD-rom. Een CD-rom crasht niet, de PC crasht wanneer er iets mis is met je CD-rom (of met je PC, vanzelfsprekend :puh: ).

Delen op andere websites

het geluidsbestand is veel ste groot om te downen want ik had het eeerst ingepakt en het was nog steeds bijna 1 gb dus net zoals vele al hebben geadviseerd reinstalle zoals lantyz al zegt kan je cd niet crashe het kan wel dat er iets mis mee is zoals een kras

Bewerkt: door edmania
Delen op andere websites

Ok , zal ik doen ... :D

Dank je wel!

Ik heb het nu pas ontdekt... Het geluid van de filmùpjes IS er wel, maar ik hoor het pas NA het filmpje... ( Ik bedoel bij die filmpjes zonder ondertitels, bij die met ondertitels is er geluid...) Hoe los ik dit probleem op? :(

[dubbelpost samengevoegd]

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...