Spilbo Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Hallo, Ik heb Vice City geinstalleerd, en dat is gelukt, maar dan is mijn CD-drive geblokkeerd en ik heb de CD moeten crashen ... Dat was een paar jaar geleden. ( Ik ben een onhandige in computerij maar niet in computerspelletjes ) Maar nu, toen ik de BFSnowcity-mod probeerde te installeren heb ik perongeluk de sound files van mijn videos permanent verwijderd ... Hoe kan ik daar terug aan geraken? Kan iemand mij die doorsturen? ( Niet langs mijn Mail!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Erhmmm Opnieuw instaleren of ff op Google kijken voor nieuwe files... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Inderdaad, het is denk ik beter als je het hele spel opnieuw installeer. Als je alle geluidsbestanden opnieuw moet Ctrl+C en Ctrl+V moet doen ben je ook aardig lang bezig. Als je de CD's niet meer hebt dan heb je een groter probleem omdat op www.gtagames.nl wel back-up's staan, maar geen back-up's voor geluidsbestanden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Ja, opnieuw installeren is het beste. Je krijgt toch alles terug, en je kan de MOD nog installeren. Spijkertje, _________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Vergeet niet je savegames te backuppen, die staan in Mijn documenten > GTA VC userfiles. Gewoon kopiëren naar je desktop en na herinstalatie weer terugzetten. Dan heb je je oude savegames nog steeds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spilbo Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Oh nee :o ! Da's waar ook ! Mijn CD was gecrashed ( CD1 ) Nu kan ik niet meer herinstalleren ( gelukkig heb ik het niet afgeveegd! ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Uhm... de CD is gecrashed..? Je bedoelt dat er een kras opzit ofzo..? Indien dat niet zo is is de kans groter dat er iets mis is met je PC dan met je CD-rom. Een CD-rom crasht niet, de PC crasht wanneer er iets mis is met je CD-rom (of met je PC, vanzelfsprekend ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spilbo Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ja er zitten kweeniehoeveel krassen op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) het geluidsbestand is veel ste groot om te downen want ik had het eeerst ingepakt en het was nog steeds bijna 1 gb dus net zoals vele al hebben geadviseerd reinstalle zoals lantyz al zegt kan je cd niet crashe het kan wel dat er iets mis mee is zoals een kras Bewerkt: 22 december 2004 door edmania Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ja er zitten kweeniehoeveel krassen op Dan is er vrij weinig aan te doen. Koop een nieuwe, en spring er wat zuiniger mee om . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spilbo Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ok , zal ik doen ... Dank je wel! Ik heb het nu pas ontdekt... Het geluid van de filmùpjes IS er wel, maar ik hoor het pas NA het filmpje... ( Ik bedoel bij die filmpjes zonder ondertitels, bij die met ondertitels is er geluid...) Hoe los ik dit probleem op? [dubbelpost samengevoegd] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.