steve_o Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Hallo, Doet gta SA het op windows vista? Mvg steve_0 Reageren
sevaboy Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Hallo,Doet gta SA het op windows vista? Mvg steve_0 Ja,geen enkel probleem. ik gebruik ook Gta Sa op Vista! Reageren
steve_o Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Hallo,Doet gta SA het op windows vista? Mvg steve_0 Ja,geen enkel probleem. ik gebruik ook Gta Sa op Vista! Okee, hartelijk bedankt steve_o Reageren
max96 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik hoor vaak over problemen dat sa het niet doet op vista, bij mij doet hij het nu ook niet. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Jah, bij mij ook al niet. Nou ja, shit happens. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik had in het begin ook problemen met SA op Vista. Wat belangrijk is is dat je de allerlaatste drivers / stuurprogramma's hebt van de grafische kaart, over het algemeen kan Vista die automatisch op het web vinden en bijwerken, maar je kan natuurlijk ook bij de fabrikant van de grafische kaart de laatste update downloaden. Daarnaast heeft het bij mij geholpen om bij eigenschappen - compatibiliteit - bevoegdheidsniveau als administrator uitvoeren aan te zetten. Je kan natuurlijk ook proberen om de compatibiliteitsmode op een vorige versie van Windows te zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.