Jump to content

Gta met micro

Recommended Posts

Geplaatst:
Is dat beetje goed teverstaan gta met microfoon via skype ofzo?

Ik snap je eigenlijk niet zo goed... Wil je dat de ander het hoort via Skype? Dan ligt het aan je instellingen. Of je het kan luisteren via je headset? Simpel antwoord: ja, want ik gebruik mijn headset ook als koptelefoon tijdens San Andreas. Graag iets meer uitleg, want zo is het moeilijk je een antwoord te geven ;).

Geplaatst:

Ik snap je eigenlijk niet zo goed... Wil je dat de ander het hoort via Skype? Dan ligt het aan je instellingen. Of je het kan luisteren via je headset? Simpel antwoord: ja, want ik gebruik mijn headset ook als koptelefoon tijdens San Andreas. Graag iets meer uitleg, want zo is het moeilijk je een antwoord te geven ;).

gewoon geluid van gta sa met gesprek van skype door mekaar kan je dan die gene nog wel verstaan?

Geplaatst:

gewoon geluid van gta sa met gesprek van skype door mekaar kan je dan die gene nog wel verstaan?

Ik heb dit al eens geprobeerd, het is inderdaad mogelijk om te skypen én om GTA SA aan te hebben staan. Je kunt zelf het volume instellen bij "Options", dus dat valt wel op elkaar af te stemmen.

Nadeel is echter dat je misschien veel haperingen hebt in het spel, of dat de skype verbinding slecht verloopt. Maar dat ligt eraan hoe goed je pc is. Ik zal zeggen, probeer het eens, het werkt wel :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Dit forum gaat over GTA's, hulp met Skype moet je of bij Skype zelf vragen of anders even in de Computer Talk fora zijn. Maar het makkelijkste is denk ik toch door het gewoon zelf te proberen, dan kom je er zelf achter en heb je jezelf een antwoord gegeven. :cab:

Edit: Dutchy3010 was me voor :puh:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...