thug Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik vind dat de skaters hier vergeten worden daarom welke tricks kunnen julie allemaal. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ollie Kickflip en grinden O heilige skater vergeef me dat ik niet meer kan dat was dom Doe...Bye.... Reageren
Kinzorro Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Uhm....Indy Grab en Grinden, das alles Zo'n skater-fan ben ik helaas niet maarja Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Een klein beetje de ollie.. Voor de rest kan ik niets.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Op mijn reet vallen Ik kon de Ollie en een beetje grinden maar mijn board is door de midden en interesse heb ik ook niet meer Greetz Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Ik kan een Ollie en een 540 Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ollie, kickflip, shove-it, nollie shove-it. Dat was het wel, heb hetn iet zo veel gedaan. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 vroeger kende ik natuurlijk olie tja wat nog meer grinden ..... 180.... maar we hadden vooral street dingen die bij ons in de buurt stonden ect Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik skatte, tot ik de olly kon en toen was ik er eigenlijk mee gestopt nu zou ik de Olly ook denk ik niet meer kunnen. Reageren
Sandra Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Het enige truckje dat ik kan is eraf vallen Ik skateboard nooit Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Een klein beetje de ollie.. Voor de rest kan ik niets.. ga met je mee , de Ollie ken ik een beetje en verder gewoon eropstaan en een beetje Skateboarden maar vaak ik op me gezichtje Reageren
rubensanti Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 ik kan: pop shuvit, ollie, kickflip, heelflip, varial kickflip, fakie bigspin, 360 shuvit, boneless, boardslide, 50-50 , 5-o , railflip en de casper stall en dat was het wel zo'n beetje volgens mij. ik skate best vaak Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ik kan: pop shuvit, ollie, kickflip, heelflip, varial kickflip, fakie bigspin, 360 shuvit, boneless, boardslide, 50-50 , 5-o , railflip en de casper stall en dat was het wel zo'n beetje volgens mij. ik skate best vaak ik wou net zeggen , dus ji bent een echte skateboarder , hebben jullie ook echt een skatepark ? Reageren
rubensanti Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ik kan: pop shuvit, ollie, kickflip, heelflip, varial kickflip, fakie bigspin, 360 shuvit, boneless, boardslide, 50-50 , 5-o , railflip en de casper stall en dat was het wel zo'n beetje volgens mij. ik skate best vaak ik wou net zeggen , dus ji bent een echte skateboarder , hebben jullie ook echt een skatepark ? ik heb 3 skateparkjes in de buurt.. er staan wat rails, funbox, halfpipe, quartpipe en een curb maar verder is het niet zo veel. maar ze gaan er eentje verbouwen tot een groot skatepark Reageren
-Omar- Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Ik kan een heel klein beetje een ollie maar dan houd het ook echt op . Mijn vriend die is skater ( veel gepest ermee ) en die kan echt heel veel hij kan echt goed skateboarden. Ow ja sommige mensen haten skaters waarom eigelijk? MVG, gtaman122 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.