Jump to content

Welke skateboardtricks kunnen jullie?

Recommended Posts

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thug

3

• rubensanti

3

• Groot-Duimpje

3

• The Hulk

2

Geplaatst:

Ollie Kickflip en grinden

_O_ O heilige skater vergeef me dat ik niet meer kan _O_

:duh: dat was dom :duh:

Doe...Bye....

• 1 maand later...
Geplaatst:

Op mijn reet vallen :7 Ik kon de Ollie en een beetje grinden maar mijn board is door de midden en interesse heb ik ook niet meer ^_^

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

vroeger kende ik natuurlijk olie tja wat nog meer grinden ..... 180.... maar we hadden vooral street dingen die bij ons in de buurt stonden ect

Geplaatst:

Ik skatte, tot ik de olly kon en toen was ik er eigenlijk mee gestopt nu zou ik de Olly ook denk ik niet meer kunnen.

Geplaatst:
Een klein beetje de ollie.. :bonk:

Voor de rest kan ik niets..

ga met je mee , de Ollie ken ik een beetje en verder gewoon eropstaan en een beetje Skateboarden maar vaak ik op me gezichtje :Y

Geplaatst:

ik kan: pop shuvit, ollie, kickflip, heelflip, varial kickflip, fakie bigspin, 360 shuvit, boneless, boardslide, 50-50 , 5-o , railflip en de casper stall en dat was het wel zo'n beetje volgens mij. ik skate best vaak _O_

Geplaatst:
ik kan: pop shuvit, ollie, kickflip, heelflip, varial kickflip, fakie bigspin, 360 shuvit, boneless, boardslide, 50-50 , 5-o , railflip en de casper stall en dat was het wel zo'n beetje volgens mij. ik skate best vaak _O_

ik wou net zeggen , dus ji bent een echte skateboarder , hebben jullie ook echt een skatepark ^_^ ?

Geplaatst:

ik wou net zeggen , dus ji bent een echte skateboarder , hebben jullie ook echt een skatepark ^_^ ?

ik heb 3 skateparkjes in de buurt.. er staan wat rails, funbox, halfpipe, quartpipe en een curb maar verder is het niet zo veel. maar ze gaan er eentje verbouwen tot een groot skatepark ^_^

Geplaatst:

Ik kan een heel klein beetje een ollie maar dan houd het ook echt op :clown: .

Mijn vriend die is skater ( veel gepest ermee ) en die kan echt heel veel hij kan echt goed skateboarden.

Ow ja sommige mensen haten skaters waarom eigelijk?

MVG,

gtaman122

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...