Jump to content

Welke skateboardtricks kunnen jullie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan eigenlijk niets op zo'n skateboard. :7

Ik er amper op staan. Nee geef mij maar Tony Hawk spellen. :cya:

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thug

3

• rubensanti

3

• Groot-Duimpje

3

• The Hulk

2

Geplaatst: (bewerkt)

Ik Skateboard niet erg veel. Ik heb er wel een, maar ik doe er niks mee :bonk:. Ik kan de Ollie, grinden en verder niks :puh:

Bewerkt: door Steel Dogg

Heb vroeger heel lang geskateboard, van mijn 10 tot 14 jaar denk ik. Tegen het einde kon ik wel vrij veel, ik kon vlot van de ramp gaan, grinden; 50-50, boardslide. Kickflip, heelflip, ollie, pop-shovit, .. Ik kon nog meer maar die namen weet ik al niet meer is al tijdje geleden. Maar ging toen elke dag met paar vrienden skaten in skateparkje in de buurt, en dan kan je het natuurlijk wel. Had toen eerst een skateboard van Status, was 70 euro denk ik, en dan skateboard van Element 150 euro, die heb ik nog altijd, die andere ook, maar die is in twee gebroken. ^^ Nu kan ik er trouwens helemaal niets meer van, was gewoon een hobby van toen. :puh: Had toen ook merkkleding daarvan, Blind truien, broeken enz, Vans en al die shit. ^^

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:
Ik kan eigenlijk niets op zo'n skateboard. :7

Ik er amper op staan. Nee geef mij maar Tony Hawk spellen. :cya:

:schater: , ja de Tony Hawk spellen ja , daar kan ik wel trucjes :D!

Geplaatst:

Ik skateboarde vroeger weleens

maar toen verdween de skatebaan :(

ik kende een ollie

een kickflip

ik kon grinde over stoeptegels enz.

50-50

ik kon ook van zo een kwartpipe afgaan

Geplaatst:

Ik kon een Ollie, grinden en gewoon van een half pipe af gaan. Tegenwoordig doe ik het amper. Geen tijd :(

• 3 weken later...
Geplaatst:

heb 3 jaar geskate maar ben er uiteindelijk mee gestopt..

weet niet waarom, te weinig tijd zeker? :sigaar:

ik had eerst Freakbeats bord(van de supra bazar) ^_^

toen kocht ik een Hell rose over voor 25 euro een goed deck maar was wel al oud :7

uiteindelijk kreeg ik een zummiez bord(weet niet of dat in nederland bekend is) met blanco's , Grind Kingsen nog iets maar die rollementen ben ik vergeten ^_^ (160 euro)

het staat nu te rotten bij mij thuis

ik kon ollie,droppen van de minivert, airen, fakie, fakie twist, blunt, boardslide,soms eens kickflip enz..

:)

mijn kleding= trui van circa, broeken van carhartt, verschillende schoenen (adio, circa, globe)

en jah ng wat t shirts enzo..

ik vind dat ik nu genoeg gestoeft heb dus bye bye

grtzzzzz (; Emilio

Ik doe het nu niet meer, maar af en toe pak ik het skatebord toch nog eens uit de stoffige kast...:7

Ik kan de ollie, de 180, boardslide, nose stall, shove it, manual, nose manual, indy, nosegrab, tailgrab en een kleine air in een half/quarter pipe. En een drop in :puh: Ik probeerde altijd een kickflip maar die mislukte altijd.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik deed eerst redelijk veel skaten..

Maar verder dan een ollie en een kickflip ben ik nooit gekomen :puh:

Ben gestopt toen ik 3 ribben en mijn arm had gebroken... :puh:

Toen ben ik maar gaan voetballen.. Stuk veiliger ;)

Geplaatst:

Ik kan hooguit 10 meter vooruit rijden zonder eraf te vallen.

Maar ik ben in ieder geval beter dan Balkenende :puh:

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
heb 3 jaar geskate maar ben er uiteindelijk mee gestopt..

weet niet waarom, te weinig tijd zeker? :sigaar:

ik had eerst Freakbeats bord(van de supra bazar) ^_^

toen kocht ik een Hell rose over voor 25 euro een goed deck maar was wel al oud :7

uiteindelijk kreeg ik een zummiez bord(weet niet of dat in nederland bekend is) met blanco's , Grind Kingsen nog iets maar die rollementen ben ik vergeten ^_^ (160 euro)

het staat nu te rotten bij mij thuis

ik kon ollie,droppen van de minivert, airen, fakie, fakie twist, blunt, boardslide,soms eens kickflip enz..

:)

mijn kleding= trui van circa, broeken van carhartt, verschillende schoenen (adio, circa, globe)

en jah ng wat t shirts enzo..

ik vind dat ik nu genoeg gestoeft heb dus bye bye

grtzzzzz (; Emilio

zijn zumiez decks goed ik bedoel daarmee licht,goeie pop,goe breed?

ollie, fakie ollie, bs 180, casper flip, caveman, indroppen en bijna rock to fakie...maar daardoor zit ik nu met een gebroken enkel :puh:

Bewerkt: door gamelovertje
Geplaatst:

Ik kon ollie (verste was van een trapje van ongeveer 1 meter hooger 1.5 meter ver met halve draai) 50-50 kickflip enzo shove it . 50-50 maar dan met alleen de achterste wielen weet niet meer hoe dat heet en ngo wat dingen. Maar ik denk neit meer dat ik het nog steeds kan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...