Dead-Dodo Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 ik kan de olie, nose manual, manual, beetje grinden, shovit, 180 en meer eigelijk neit aangezien ik ook neit veel kan oevenen omdat hier in de buurt niks is waar ik kan skateboarden en waar ik kan skatboarden gooien ze altijd bierflesjes kapot enzo of jagen die(meeste) hip-hop gangsters iedereen weg.(no offence tegen de sociale hip-hop luisteraars ) Reageren
arnie Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Haha, vet dat er nog mensen zijn die geskate hebben Mijn deck veranderd zowizo om de 3-4 maand omdat ie tegen die tijd al in 2 is Ik ben nu treflips en varial heels aant oefenen, varial heel ben ik afgeleerd en wil ik terug landen en treflip gaat nog effe duren Mja, nu wachten tot het beter weer is of tot het kerstvakantie is voor naar n indoor park te gaan Reageren
rubensanti Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 treflip (360 flip) is niet zo moeilijk... ik heb m een paar weken terug geleerd op youtube staat een filmpje van aronl waarin hij hem best wel goed uitlegt daarvan heb ik hem ook geleerd Reageren
thug Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) oh tre flip ben hem nu fakie aant oefenen en hij is gemakelijker dan gewoon vind ik. ik zelf kan:flips.kickflip,heelflip,varialflip,swith varialheelflip,swith heelflip,nollie360(geen 360flip é!!!) 360flip,fakie bigspin,fakie360 schovit,fakie heelflip,fakie kickflip,fakie varialflip,nolies flips,swith fs schovit. swith bs schovit,nolie heelflip. grinds.5050,5.0,boardslide,frondboard,noseslide,lipslide,fs willie(ook genaamd antismith) lips.rock to fakie,feeble stall,smith stall,axel stall,blunt to fakie,blunt to fakie halfcap out,disaster en mee die tricks een beetje expirimenteren. en anders de olie,manual,nosemanual,casper,pogo,nolie,fakie olie,halfcab,nollie 180 en 360,nolie fs en bs schovit, primo,nolie 360 schovit. dat was het zo een beetje en ik hoop dat je nu niet gaat zeggen jaja tzal wel Bewerkt: 5 december 2007 door thug Reageren
dupree Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 olie.kicpflik.droppen van ramp. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 ik ken er nog een nosegrand,360,heel glide,twisty, en de beroemste de backhandollie ik ben zelf skateboarder geweest ik ben er net mee gestopt. Reageren
AwiVC Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Aanschouw mijn skate-video met mijn perfecte ollie, dit is ongeveer het moment waar mijn skate carriere begon en eindigde. Reageren
moechy Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Ben sinds daarstrax eens terug begonnen met skaten. Men laatste keer dat ik geskate heb was 2jaar terug en toen kon ik nog geeneens een ollie. Die ik nu al wel een beetje kan xD. 5cm fzo. Maarja het is een begin. EN ik zou hier graag in verder gaan. Alleen ik vind niet echt een goede, simpele tutorial over skateboarden enzo in het algemeen. Dus tricks enzo...Zijn er hier toevallig geen mensen die een handige, simpele en uitgebreide tutorial kennen? Zoja post het dan hier of stuur me een PB'tje. Alvast bedankt. Bewerkt: 28 februari 2009 door moechy Reageren
Legenderion Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Olie? ofzo? Sorry meer kan ik dr niet van maken mensen Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Deze tricks kan ik: De-Val-Van-Me-SkateBoard-Af-Trick De-Ik-Kan-Niet-Skaten-Trick Nu ff serieus. Ik heb wel is Geskateboard maar het enigste wat ik kon is met me Skateboard een klein piep klein sprongetje te maken. Verder niets. Reageren
RobbieB Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Op mijn gat vallen Zie hier: (ikke) Reageren
xxRolie. Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Ik kan/kon de Ollie een beetje en een heel klein beetje grinden. Maar ik skateboard alleen nog maar op de PS2.. (A) Ik heb namelijk zo'n goedkope skateboard.. En als ik er echt serieus mee bezig ga, dan word ik waarschijnlijk zo hard uitgelachen, en daar heb ik dan ook weer niet zo veel zin in.. Hmm, verder wel een redelijk leuke sport, als mensen er niet zo om moesten lachen. Vroeger naja, als je 8, 9, 10, 11 jaar ben lachen mensen je niet uit als je op een skateboard staat, maar als je 14/15 bent wel! Volgens mij.. Byee,, Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ik kan niet zo goed skateboarden. Ik kan alleen een Ollie en nog een paar kleine dingetjes. Ik ken wel mensen die echt onwijs goed kunnen skaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.