Dr.Oppai Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 ik kan geen trucjes ik kan nog maar net op een skatboard blijven staan Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik kan een klein beetje, ollie's lukken nog, en heb 2 keer volgens mij een kickflip gemaakt, en ik kon vooruit komen op een skateboard, dat is ook het enigste Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik kan een klein beetje, ollie's lukken nog, en heb 2 keer volgens mij een kickflip gemaakt, en ik kon vooruit komen op een skateboard, dat is ook het enigste Het zelfde geld voor mij. Ik kan ollie's maken en rijden maar dat is ook ongeveer het enige. En ik kan natuurlijk de manual, nose-manual, casper, anti-casper, truck stand. En dat was het ongeveer wel. Reageren
Royboow Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 *BUMP, maar wel een leuk topic* Eigenlijk, alleen ollie en vallen Reageren
Nissan Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 - Ollie - Op mijn bek flikkeren XD - Kickflip - Kickstart Reageren
The Hulk Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik probeerde laatst een Kickflip met het skateboard van een van mijn vrienden. (Ik heb een vriend op school die is skater) Maar ik kwam nogal hard op mijn kont terecht. En ik heb daar nu nog steeds best wel pijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.