Jump to content

Wat vraagt deze persoon

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vraagt deze persoon je ? Mijn Engels is niet al te best .

post-53626-1185313263_thumb.jpg

Bewerkt: door Arne Bruylants
Geplaatst:
Soms vraagt een persoon met een kap op iets aan je . Maar wat vraagt hij dan ?

Hij vraagt of je drugs wilt of niet... Je kunt dat beantwoorden met Y of N, Yes of No dus, maar wat je ook kiest, je krijgt toch geen drugs omdat CJ daartegen is. Als je N drukt, valt de drugsdealer je echter aan, omdat je hem beledigd. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Zo'n drugsdealer moet je gewoon neerschieten, ze laten allemaal ongeveer $2000 achter. Als je negatief (N) reageert zal hij om zich heen beginnen te schieten en wegrennen. Maar het leukste blijft toch gewoon gelijk afmaken en het geld oprapen. :sigaar:

Edit: Naast die kerel met die capuchon loopt er nog een andere drugsdealer rond in Los Santos, hij draagt een zwarte hemd en een zwarte muts, ze vragen allebei hetzelfde en geven allebei ongeveer $2000.

Edit2: Overigens wordt dit in de missie Cleaning the Hood uitgelegd, in deze missie moet je namelijk een drugsdealer vermoorden, en die lijkt als twee druppels water op die kerel in jou screen. Overigens is dat diegene die ik bedoel met zwarte hemd en zwarte muts, daarnaast is er dus nog één in Los Santos die een >witte R*hood< draagt met een capuchon op z'n hoofd.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Soms zie je dat er wel eens mensen langslopen en dan met hun prate...dan make ze volgensm ij ff een deal...

die knal ik ook altyd voor de de lol neer want hun maken de drugsdealers(volgens mij van de ballas en LSV een klein stukje rijker)dus knal ik hun hoofd er ook maar af :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...