Arne Bruylants Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Wat vraagt deze persoon je ? Mijn Engels is niet al te best . Bewerkt: 24 juli 2007 door Arne Bruylants Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Soms vraagt een persoon met een kap op iets aan je . Maar wat vraagt hij dan ? Hij vraagt of je drugs wilt of niet... Je kunt dat beantwoorden met Y of N, Yes of No dus, maar wat je ook kiest, je krijgt toch geen drugs omdat CJ daartegen is. Als je N drukt, valt de drugsdealer je echter aan, omdat je hem beledigd. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Zo'n drugsdealer moet je gewoon neerschieten, ze laten allemaal ongeveer $2000 achter. Als je negatief (N) reageert zal hij om zich heen beginnen te schieten en wegrennen. Maar het leukste blijft toch gewoon gelijk afmaken en het geld oprapen. Edit: Naast die kerel met die capuchon loopt er nog een andere drugsdealer rond in Los Santos, hij draagt een zwarte hemd en een zwarte muts, ze vragen allebei hetzelfde en geven allebei ongeveer $2000. Edit2: Overigens wordt dit in de missie Cleaning the Hood uitgelegd, in deze missie moet je namelijk een drugsdealer vermoorden, en die lijkt als twee druppels water op die kerel in jou screen. Overigens is dat diegene die ik bedoel met zwarte hemd en zwarte muts, daarnaast is er dus nog één in Los Santos die een >witte R*hood< draagt met een capuchon op z'n hoofd. Bewerkt: 24 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Soms zie je dat er wel eens mensen langslopen en dan met hun prate...dan make ze volgensm ij ff een deal... die knal ik ook altyd voor de de lol neer want hun maken de drugsdealers(volgens mij van de ballas en LSV een klein stukje rijker)dus knal ik hun hoofd er ook maar af Reageren
Limbolander Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 als dat zo was zou je daar niks van merken hoor gta-fan2 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 je merkt tgg ook niet nadat je die drugsdealer vermoordt hebt dat de ballas armer worden:? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Je moet Nee tegen hem zeggen echt lol CJ zei bij mij een keer "Run or die" xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.