88steven88 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Bij CJ's huis zijn garage gaat bij mij niet meer open :o heeft iemand anders dat ook? zo ja wat kan je er tegen doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Hmm soms duurt het abnormaal lang bij mij als ik er een getunede bak in heb staan..ik had ook een keer dat ik eerst 3 auto's erin kon doen en daarna opeens 2 :huh:. Soms verdwijnt er ook opeens een auto! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) dit trucje is van iemand anders ( naam weet ik niet meer ) je moet tegen de garage deur aanstaan en dan op start drukken en dan weer terug naar het spel en dan gaat de deur gelijk open succes gegarandeerd!! bij mij wel iig Bewerkt: 20 december 2004 door san_andreas_boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) ik heb dat ook bij al m`n garages maar ik overstuff ze niet dus toch raar :blink: Bewerkt: 20 december 2004 door mango Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Hmm soms duurt het abnormaal lang bij mij als ik er een getunede bak in heb staan..ik had ook een keer dat ik eerst 3 auto's erin kon doen en daarna opeens 2 :huh:. Soms verdwijnt er ook opeens een auto! :o bij mij duurt het ook eeuwen vordat hij open gaat als ik er iets heb staan :angry: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Raar... Ik heb in een garage waar 2 auto's in kunnen, 4 auto's en zo'n brommertje gepropt. En bij gaat die deur altijd open, en alle voertuigen blijven ook gewoon staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Bij het huis van Ma Johnson moet je links van de garagedeur gaan staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 mwah bij mij werkt het wel sommige keren maar niet al te vaak se7en, oh sorry Shyne :lol: (hoe kom je nou weer aan die naam), maar soms heb ik ook het probleem dat ik een getunde auto in mijn garage heb gezet, gesafed, en de volgende keer is ie weg? Iemand dit zelfde probleem ook gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Nee nooit gehad eigenlijk,probeer anders weg te rijden en later terug te komen misschien dat de garage wel open gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Bij mij duurt het ook wel is langer, probeer het gewoon een paar keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Ik ga gewoon een beetje rond rennen en op de garage slaan. :lol: En dan gaat hij meestal wel open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Ik ga gewoon een beetje rond rennen en op de garage slaan. :lol: En dan gaat hij meestal wel open Tssk Tssk Violence doen't fix it.. Oh wait, I guess it does <_< *Hooray for violence!!* :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.