arjangeertsema Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 dag mensen het lukt me niet om die missies te doen bij de driving school je moet een donut spinnen en nog veel meer er staat druk W en S tegelijk in nou ik doe dat maar hij komt geen steek voor uit het gaat echt heeeeeel langzaam ik heb zelfs een tijdschrift gelezen onder tijd maar hij gaat maar niet rond en eerst dacht ik dat het codes waren die ik had gebruikt dat ik meteen alle drivingskill, flyingskill, etc op het hoogst had maar ik heb het spel er afgegooid en daarna er weer opgezet en nu cheat ik dus niet met driving skill en nu heb ik er eindelijk weer en nu werkt het nog steeds niet ik heb dit spel al een keer uitgespeeld maar had toen niet echt alles gedaan zoals inport export enz ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik wil ook heel graag die garage kopen op en duur ik weet echt niet meer wat ik moet rest lukt maar ja alleen driving school niet groeten arjan g Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) W = gas geven, S = remmen, als je die tegelijk indrukt gaat het idd niet . Je bedoeld waarschijnlijk Alley Oop, lees even deze informatie op wiki. Bekijk zo nodig even dit filmpje op stuckgamer. Daarnaast is het ook nog een beetje geluk wat je moet hebben. Veel succes Edit: Nadat ik nogmaals je bericht heb gelezen denk ik nu dat je de eerste oefening bedoeld: The 360. Dit is toch wel het makkelijkste onderdeel v/d driving school. Je moet idd tegelijk gas geven en remmen (W+S), maar daarnaast moet je ook nog één kant op draaien, dus linksom of rechtsom. Dus moet je ook nog één kant op sturen met A of D, je moet precies 360 graden draaien om goud te halen. Succes Edit2: Ook voor de andere onderdelen v/d Driving School kan je informatie op wiki vinden, >klik<. Als je na het lezen hiervan er nog niet uitkomt dan hoor ik het wel. Bewerkt: 24 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
arjangeertsema Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 W = gas geven, S = remmen, als je die tegelijk indrukt gaat het idd niet .Je bedoeld waarschijnlijk Alley Oop, lees even deze informatie op wiki. Bekijk zo nodig even dit filmpje op stuckgamer. Daarnaast is het ook nog een beetje geluk wat je moet hebben. Veel succes Edit: Nadat ik nogmaals je bericht heb gelezen denk ik nu dat je de eerste oefening bedoeld: The 360. Dit is toch wel het makkelijkste onderdeel v/d driving school. Je moet idd tegelijk gas geven en remmen (W+S), maar daarnaast moet je ook nog één kant op draaien, dus linksom of rechtsom. Dus moet je ook nog één kant op sturen met A of D, je moet precies 360 graden draaien om goud te halen. Succes Edit2: Ook voor de andere onderdelen v/d Driving School kan je informatie op wiki vinden, >klik<. Als je na het lezen hiervan er nog niet uitkomt dan hoor ik het wel. nou ik heb het geprobeert en ik wist ook wel dat je 1 kant op moest sturen staat ook heel netjes op wikigta maar als ik ze echt alle 3 tegelijk in toets gebeurt er niks en gaat de tijd niet lopen dus en dan moet ik eerst W en S indrukken en dan A of D pas nou dan zie ik hem wel bewegen heeeeel langzaam nou dat wil dan dus nooit in die 10 sec maar oke ik denk geduld is een schone zaak dus ik gebruik een code dat de tijd stil staat en doe het nog een keer nou ik zie de auto weer heel langzaam bewegen maar ik zie geen slipspoor en ik heb ongeveer 5 min dat gedaan geloof ik en dan zegt hij op het eind in het final results schermpje bij Final Position 96% en ik heb het echt verschillende keren geprobeert en ook al toen ik het spel eens eerder had gedaan en voor de rest lukt alles wel vlieg school boot schoot ja daar ben ik dan nu nog niet maar oke weet jij mischien nog een andere manier? je kan toch ook iemand vragen om een missie voor je te halen of niet? nou en dan de laatste vraag is die garage het echt wel waard om die te kopen want in gta vice city vond ik dat echt super vet is het in gta sa ongeveer net zo? ja ik weet het echt niet meer en het is dan ook nog de eerste opdracht maar ik doe alles percies zaols op het scherm en ik heb het spel in totaal met de eerste dat ik hem speelde en nou al wel 100 uur gedaan dus ik snap er echt niks meer van groeten arjan g Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik doe hem altijd door in het begin een klein beetje bij te sturen naar links, dan geef ik gewoon vol gas en dan maakt de Banshee de goede rol. Er komt ook wat geluk bij kijken... Je hebt het zie ik al vaak geprobeerd.. je kan overwegen om je savegame te plaatsen in het subforum savegame aanvraag, dan doet iemand anders de savegame voor jou. Reageren
mcmarra Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik had ook eerst problemen met de 360. Wat je doet als je een paar controls hebt veranderd is bij opties op redefine controls drukken. daarna doe je bij de missie w en s tegelijk indrukken en ook het links of rechts pijltje. hopelijk heb je hier wat aan. Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ik heb er ook moeite mee gehad mee die 360 draai gewoon blijven proberen Reageren
arjangeertsema Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 en ja ik het is me gelukt bedankt bedankt bedankt en dat van die pijltjes toetsen heeft de doorslag gegeven ik doe nu gas en rem met pijltjes en links of rechts met A of D maar je moet er maar op komen man dat gta blijft je naar 100 uur nog verrassen heej jongens bedankt en ik ga weer gta`en!!!!!!!! arjan g (sorry voor het drukke maar ben echt helemaal blij) hier ben ik nog 1 keer weer ik ben nu al bij dat je door de stad moet scheuren ik vind dit echt lachen geloof ik echt de smaak te pakken die alley hoop ofzo ik dacht oke dat is de rest van de avond 5 keer overnieuw en ja wel ja echt te gek ik jongens tot later en mzzl arjan g Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.