dandeman Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Hoi. Als ik een auto in mijn garage zet en dan save en het spel uitzet en daarna weer aan dan staat hij er niet meer, dit heb ik hetzelfde met helicopters. Hoe kan dit? :S
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Hoi.Als ik een auto in mijn garage zet en dan save en het spel uitzet en daarna weer aan dan staat hij er niet meer, dit heb ik hetzelfde met helicopters. Hoe kan dit? :S Welkom op het forum Tja, dit is inderdaad heel vervelend, maar het is een bug/glitch, dat betekent dat het een fout in het spel is. De enige oplossing, waarvan niet eens helemaal zeker is of hij werkt, is zo min mogelijk voertuigen in je garage zetten. Het gebeurt niet specifiek bij bepaalde voertuigen maar bij een heleboel. Overigens is deze bug al vaak besproken, onder andere in dit topic. Je kan zo'n topic vinden met de zoekfunctie die je rechtsboven ziet. Bewerkt: 25 juli 2007 door Jow Tommy Verceti
SummerBase Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Dit is echt al heel vaak aan de orde geweest. In het vervolg zou je beter de zoekfunctie kunnen gebruiken, dan vindt je vaak al snel het topic. En dat bespaart weer een topic, overigens vindt je alle soorten bugs die wij gevonden hebben in het Grote Bug en Glitches topic. Kijk daar eerst in als je een bug (fout) hebt en dan post je het daar (en geen nieuw topic). Al goed, dit topic heeft dan weinig zin.
Recommended Posts