Jump to content

wat is dit?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is heel handig, ik weet niet precies hoe het heet maar je kan het activeren door via het menu naar je map te gaan en dan op je rechtermuisknop te klikken. Dan verschijnt hij op de plaats waar je dan klikt, als je dan nog een keer op je rechtermuisknop klikt verdwijnt hij weer. Het is heel handig als je bijvoorbeeld als je ergens heen wilt, dan stippel je een route uit via je map en gebruik je dat ding als orientatiepunt.

Hoe de controls precies op de ps2 en x-box werken weet ik niet maar daar kom je dan wel achter.

Geplaatst:
Dat is heel handig, ik weet niet precies hoe het heet maar je kan het activeren door via het menu naar je map te gaan en dan op je rechtermuisknop te klikken. Dan verschijnt hij op de plaats waar je dan klikt, als je dan nog een keer op je rechtermuisknop klikt verdwijnt hij weer. Het is heel handig als je bijvoorbeeld als je ergens heen wilt, dan stippel je een route uit via je map en gebruik je dat ding als orientatiepunt.

Hoe de controls precies op de ps2 en x-box werken weet ik niet maar daar kom je dan wel achter.

ok, bedankt

Geplaatst:

ok, bedankt

Het heet een player target

Geplaatst:

ok, bedankt

Het heet een player target

op PS2 open je in het pauzemenu de map en klikt er eens op om ze uit te vergroten, en dan kan je met de O-button dat target plaatsen of verwijderen. heel handig als oriëntatie bij luchtvoertuigen, dan plaats ik het in het verlengde van de landingsbaan zodat ik een mooie final approach kan maken.

Geplaatst:

wat is trouwens dat paarse poppetje...dat heb ik nog nooit gehad...is dat miss dat je door een andere gang aangevalle wordt??:?:?:?

Geplaatst:
wat is trouwens dat paarse poppetje...dat heb ik nog nooit gehad...is dat miss dat je door een andere gang aangevalle wordt??:?:?:?

:Y Inderdaad. Op het moment dat 1 van je gebieden wordt aangevallen verschijnt dit poppetje op die plek op je kaart. Je kunt dan 2 dingen doen: er naar toe gaan en ervoor zorgen dat de vijanden worden uitgeroeid óf je spel saven in 1 van je save-huizen. Door dat te doen hef je de vijandigheden op en behoudt je het gebied. Het starten van een zijmissie schijnt ook te helpen soms....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...