Jump to content

Wireless verbinding

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al jaren geleden vele malen geprobeerd om een eigen server te starten, alle aanwijzingen opgevolgd, en na al die tijd is het mij nog steeds niet gelukt dus ik heb de moed eigenlijk al opgegeven.

Maar zou het probleem kunnen zijn in mijn wireless verbinding? Want daar zitten toch ook wel een stuk of 100 beveiligingen op die er voor kunnen zorgen dat ik mijn server niet on-air krijg?

Zoja welke beveiligingen zijn dat en hoe kan ik ze uitschakelen? Of in ieder geval een uitzondering laten toestaan.

Geplaatst:

Je kan niet met wireless verbinding een server maken.

En ALS je het toch lukt, zal zou je een hele hoge ping hebben in de server.

Geplaatst:

Dat klopt helemaal niet, ik heb hier thuis van mijn PC ook een network pc gemaakt omdat die altijd aanstaat en ik kan met gemak mijn pc van afstand besturen wat wel wat van je verbinding vergt... (vele meer als een SA:MP server)...

Als je wireless zend station ook een router is dan moet je gewoon daar de poort 7777 ook in openzetten en anders gewoon zoals normaal de poort 7777 van je router ook open zetten. Dan moet je SA:MP wel nog goed configureren voor hij op kan starten.

announce moet je in server.cfg op 1 zetten en het rcon password moet je wijzigen dan open je "samp-server.exe" en je kan op je server gaan via het ip dat je krijgt via mijnip.nl of andere services of via 127.0.0.1 (letop: dat laatste ip werkt alleen vanaf je eigen pc)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat klopt helemaal niet, ik heb hier thuis van mijn PC ook een network pc gemaakt omdat die altijd aanstaat en ik kan met gemak mijn pc van afstand besturen wat wel wat van je verbinding vergt... (vele meer als een SA:MP server)...

Als je wireless zend station ook een router is dan moet je gewoon daar de poort 7777 ook in openzetten en anders gewoon zoals normaal de poort 7777 van je router ook open zetten. Dan moet je SA:MP wel nog goed configureren voor hij op kan starten.

announce moet je in server.cfg op 1 zetten en het rcon password moet je wijzigen dan open je "samp-server.exe" en je kan op je server gaan via het ip dat je krijgt via mijnip.nl of andere services of via 127.0.0.1 (letop: dat laatste ip werkt alleen vanaf je eigen pc)

Ik heb alle aanwijzingen gevolgd. Ik heb de SAMP Server files in een andere map gezet dan die van GTA SA is dat erg? Maar ik zie mijn server niet in de lijst staan, is dat normaal?

EDIT: Ik had even snel een porttooltje gedownload waar je alle actieve ports kon checkken. Dit zag ik bij samp-server staan: (Imageshack deed het niet dus ik kan geen screen uploaden)

Process___________PID____Local IP___Local Port___Remote IP___Remote Port___State_____ Protocol

samp-server.exe___2356____0.0.0.0___7777________-----__________-----_____ LISTEN______UDP

Sorry voor die underlines maar ik kon niet meer dan 1 spatie gebruiken...

Misschien hebben jullie wat aan die informatie?

Bewerkt: door Neville

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...