Neville Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik weet niet of jullie de Titanic mod al gezien hebben op GTAGarage (sorry voor de reclame), maar het zag er TE WAUW uit wat mij betreft de beste mod die er is. Maar aan de reacties op die mod te zijn waren er al heel lang geen updates meer gekomen van de maker, hebben jullie misschien al iets er van gehoord of misschien zelfs al een download link gevonden? Dit is namelijk echt een te vette mod als diegene hem ook daadwerkelijk af zou hebben of er ook mee doorgegaan is. Reageren
DaBeast Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Het beste wat je kan/kon doen is gewoon even aan de maker zelf vragen waar hij te downloaden is. Nu hoeft dat niet meer, want ik ben zelf al via een omweg achter het profiel van de maker gekomen en heb hem een PB gestuurt. Gewoon even afwachten dus . Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Deze mod heb ik pas geleden op dit forum gezegd omdat iemand een cruiseboot zocht, maar eigenlijk heb ik zelf mijn twijfels over deze mod. Het is allemaal too good to be true, als je snapt wat ik bedoel. De laatste pagina over deze download is van 1 juni. Er staat echter het volgende: breakable objects on board 4,000,000,000 En nog meer van dit soort dingen. Dit lijkt me sowieso al wel een beetje veel, 4 miljard. En de rest is ook nog niet zo eenvoudig om te maken, dus het moet wel een hele goede modder zijn (zowel scripten als modellen, aangezien hij ook nieuwe objecten heeft én hij automatisch zinkt). In ieder geval, zoals collega DaBeast al zei, kan je beter die PM afwachten, maar ik zal er niet teveel hoop op vestigen. >>> Door DaBeast: Heb ik al gezien . Helaas is de download niet beschikbaar . 'No files available for download yet.' Reageren
Sebast258 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik weet niet of je het al had gezien (ik heb gezocht maar nog geen post erover gevonden) en er is een nieuwe versie: Link Deze is van 17 Januari 2007 gestart en op 29 December 2007 nog eens geupdated. Hopelijk kan je hier iets met doen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ligt het aan mij, of krijgt iedereen bij gtagarage een 403 forbidden error wanneer je de screens wilt bekijken? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ligt het aan mij, of krijgt iedereen bij gtagarage een 403 forbidden error wanneer je de screens wilt bekijken? dat heb ik ook elke dag en elk moment hellas Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik helaas ook. Ik wil ook wel zo'n mod. Reageren
Jozz Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 het ligt niet aan jou of we hebben rot computers Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Hmm, ik kan hem gewoon downloaden hoor? Wel een grappige mod . @ Glorix, was te verwachten... Bewerkt: 5 april 2008 door stefaneke Reageren
Sebast258 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Heeft er iemand het al geprobeerd? Ik weet namelijk niet hoe ik zo'n mod installeer dus. Het lijkt me wel een leuke als je de beschrijving leest! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Nou, ik zal die mod zo wel eens testen, een kijken of hij ook echt werkt. Post zo wel het resultaat. Geeft een keiharde crash... Bewerkt: 5 april 2008 door $NeoSyp$ Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Dat is ook logisch, het is geen geldig .dff bestand. Er zit simpelweg gewoon geen model in, het is één en al fake... Hetzelfde geld voor de .txd, ik weet niet wat hij er mee gedaan heeft maar het kan in ieder geval niet geopend worden door TXDWorkshop. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.