Jump to content

Bug bij 'dansmissies'

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een tijdje een probleem bij de 'dans missies' van San Andreas, hiermee bedoel ik dus bijvoorbeeld bij een date en bij de missie 'Cesar Vialpando'. Normaal gesproken gaan de pijltjes onderin beeld met een regelmatige snelheid door het beeld, maar bij mij gaat dat met schokken en stoten, hierdoor is het haast onmogelijk om die missies te halen omdat het erg lastig timen is omdat het zeer onregelmatig gaat.

Ik kon niemand anders vinden met dit probleem, kan iemand me helpen?

Geplaatst:

Je hebt sinds kort een probleem, zeg je. Met andere woorden: je hebt er voor die tijd nooit last van gehad. Het zou eventueel een bug kunnen zijn, maar het is dan wel weer gek dat hij het altijd goed gedaan heeft. Ik denk dat je eerst eens moet proberen om de 'Frame Limiter' aan te zetten. Deze zorgt ervoor dat het aantal FPS op één contstante lijn blijft. Of het zal helpen weet ik niet, maar je kunt het proberen. Eigenlijk was dat ook de enigste mogelijke oplossing die me zo even te binnen schoot, maar misschien kun je, hoe simpel het ook is, eens opnieuw installeren? Het is wellicht wat simpel gezegd, maar een herinstallatie is in veel gevallen de oplossing. Overigens kunnen mods en dergelijke ook een bedreiging vormen voor sommige missies, maar ik geloof niet dat je gebruikt maakte van mods.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...