Jump to content

inbreek huisjes

Recommended Posts

Geplaatst:

yow ik vroeg me af waar ik inbraak huisjes kon vinden dus vraag ik nu aan jullie of ik ff een map mag waar die huisjes op staan.

alvast bedankt...

kamranoi ^_^

Geplaatst:

Dat maakt niet uit. Je kan eigenlijk in alle buurten kijken waar je kan inbreken.

Er verschijnt een gele marker bij een huis waar je kan inbreken.

Persoonlijk breek ik meestal in bij mullholand (Die villa buurt.) Daar krijg je trouwens ook de beste spullen :)

Het is ook in de buurt van Madd-Dogs huis :) Ik zou daar eens een kijkje nemen :Y Veel plezier!

Geplaatst:

Als je echt effectief wilt inbreken en veel geld wilt verdienen, kun je dat het beste in de getto's van Los Santos doen. De huizen zijn klein en staan dichtbij elkaar, zodat je makkelijk in meerdere huizen je slag kunt slaan. In bijna elk huis kan hier ingebroken worden. Inbreken in Mulholland is natuurlijk wel leuk bij die villa's, maar echt effectief is het niet. In veel huizen daar kun je niet inbreken, en ze staan ver uit elkaar, zodat je veel tijd kwijtraakt met naar het volgende huis rijden. Het beste kun je dus de getto's van LS nemen.

Geplaatst:
Als je echt effectief wilt inbreken en veel geld wilt verdienen, kun je dat het beste in de getto's van Los Santos doen. De huizen zijn klein en staan dichtbij elkaar, zodat je makkelijk in meerdere huizen je slag kunt slaan. In bijna elk huis kan hier ingebroken worden. Inbreken in Mulholland is natuurlijk wel leuk bij die villa's, maar echt effectief is het niet. In veel huizen daar kun je niet inbreken, en ze staan ver uit elkaar, zodat je veel tijd kwijtraakt met naar het volgende huis rijden. Het beste kun je dus de getto's van LS nemen.

kk dan

ik heb het net uitgeprobeerd en ik kan sinds die 3d crash alleen maar in één huis gaan waar ook geen dozen staan op mee te nemen...

het was: 17:00 als het iets met de tijd te maken had staat de tijd hier naast.

Geplaatst:

het kan van 20:00 tot 06:00 dus daar zou het aan liggen.

en je hoeft geen dozen te zoeken, het kunnen ook tv's, radio's enz. zijn.

maar wat bedoel je met 3dcrash ?

Geplaatst:

Inbreken kan alleen met de Black Boxville, in elk van de drie grote steden staat er één voor je klaar om de Burglary missie te starten. Die in Los Santos staat ook in de wijk waar veel huizen staan om in te breken. Zorg ervoor dat je vlak vóór 20:00 uur in die Boxville zit zodat je om 20:00 uur gelijk de Burglary kan starten en op die manier van de volledige beschikbare tijd gebruik kan maken.

Tip: Zoek twee huizen naast elkaar waar je in kan breken en haal beide huizen om en om leeg. De spullen in het eerste huis worden namelijk opnieuw geladen zodra je in het tweede huis inbreekt en zo ook als je weer in het eerste huis komt worden de spullen in het tweede huis weer opnieuw geladen. Op deze manier kan je dus de hele tijd die twee huizen na elkaar leeghalen. Op deze manier staat m'n record op $32.000 tijdens één nachtje inbreken. Succes :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek ook die Huisjes :eten:

Ik heb pas er 1 gevonde .. :duh:

(ik doe het in San fierro!)

:cya::cya:

Bewerkt: door Gtakiller94
Geplaatst:

Inbreken kan alleen met de Black Boxville, in elk van de drie grote steden staat er één voor je klaar om de Burglary missie te starten. Die in Los Santos staat ook in de wijk waar veel huizen staan om in te breken. Zorg ervoor dat je vlak vóór 20:00 uur in die Boxville zit zodat je om 20:00 uur gelijk de Burglary kan starten en op die manier van de volledige beschikbare tijd gebruik kan maken.

hoe til je die spullen op dan?? :D

Geplaatst:
Tip: Zoek twee huizen naast elkaar waar je in kan breken en haal beide huizen om en om leeg. De spullen in het eerste huis worden namelijk opnieuw geladen zodra je in het tweede huis inbreekt en zo ook als je weer in het eerste huis komt worden de spullen in het tweede huis weer opnieuw geladen. Op deze manier kan je dus de hele tijd die twee huizen na elkaar leeghalen. Op deze manier staat m'n record op $32.000 tijdens één nachtje inbreken. Succes :sigaar:

Waar herken ik die tip van? :puh:

Nog een tip: loop niet rustig naar binnen. Ren gewoon, pak het waardevolle spul en ren weer naar buiten. Je hebt van de 10 seconde die ingaan als je geluid maakt, waarschijnlijk nog een seconde of 7 over. Dit kost je veel minder tijd als wanneer je zo zachtjes mogelijk gaat om niemand wakker te maken, en heb je dus meer tijd om andere goederen te stelen :puh:.

Geplaatst:

Nog een tip: loop niet rustig naar binnen. Ren gewoon, pak het waardevolle spul en ren weer naar buiten. Je hebt van de 10 seconde die ingaan als je geluid maakt, waarschijnlijk nog een seconde of 7 over. Dit kost je veel minder tijd als wanneer je zo zachtjes mogelijk gaat om niemand wakker te maken, en heb je dus meer tijd om andere goederen te stelen :puh:.

bedankt voor je tip :Y maar kan je ook zeggen met welke knop ik die smullen op moet tillen???

Tijdens de missie geeft het spel met welke knoppen je iets kunt oppakken. Dat ligt nou net aan hoe jij je controls hebt ingesteld. Kijk bij een item in een huisje waar je aan het inbreken bent. Ik heb bijvoorbeeld de Enter-knop ingesteld om een item op te pakken. Je hebt volgens mij de missie Home Invasion van Ryder gedaan en gehaald als het goed is. Als je die missie hebt gehaald, denk dan eens terug met welke knop je die spullen in het huis hebt opgepakt.

Edit: @Hieronder, Ik heb op mijn nieuwe laptop een beetje moeten klooien met de controls, vandaar dat ik vergeten was dat het toch de Enter-toets was als standaardinstelling.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:
Tijdens de missie geeft het spel met welke knoppen je iets kunt oppakken. Dat ligt nou net aan hoe jij je controls hebt ingesteld. Kijk bij een item in een huisje waar je aan het inbreken bent. Ik heb bijvoorbeeld de Enter-knop ingesteld om een item op te pakken. Je hebt volgens mij de missie Home Invasion van Ryder gedaan en gehaald als het goed is. Als je die missie hebt gehaald, denk dan eens terug met welke knop je die spullen in het huis hebt opgepakt.

Het is de toets waarmee je in en uit de auto stapt :) Dus bij standaard instellingen is dat de "F" en de "ENTER". :)

bedankt jongens het is me gelukt en ik ben er blij mee maar wat je moet doen is:

(tip):ga naar rijke wijken want daar hebben die mensen playstations en al. ^_^^_^^_^

maar nog een vraag is er in LS maar één opslach plaats???? zo wel is het alsnog leuk.

Bewerkt: door kamranoi
Geplaatst:
(tip):ga naar rijke wijken want daar hebben die mensen playstations en al. ^_^^_^^_^
In de wijk Ganton waar die Boxville staat staan de huizen dichter op elkaar zodat je geen tijd kwijt raakt door naar het volgende huis te rijden. Daarnaast leveren TV's het meeste op en staan er naast de TV's in Ganton ook PS's en DVD-spelers.
maar nog een vraag is er in LS maar één opslach plaats???? zo wel is het alsnog leuk.
In Los Santos is er één opslagplaats voor de Burglary missie, dit is dezelfde als die wordt gebruikt in de missie Home Invasion.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...