-Matthijs- Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) kan iemand me vertellen hoe je kasten en al open doet... want dat zou ik graag willen weten. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kun je geen kasten en dergelijke openen, om zo spullen te jatten. De spullen staan meestal gewoon in de huiskamer en als je geluk hebt in andere ruimtes. Meestal kun je een radio of twee soorten TV's stelen. Deze staan op de kasten, dus niet in de kasten. Je moet volgens mij op [RETURN] drukken om ze te pakken. @Hieronder: Oké. Je kan inderdaad ook een spelcomputer meenemen. Bewerkt: 26 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 @hierboven:I won't correct you because youre right: Ik weet 100% zeker dat dat niet kan. Je kan toch ook een spelcomputer ofzo meenemen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) En magnetrons! Kom ik weer ff met een kleine toevoeging Bewerkt: 26 juli 2007 door MartyCeha Reageren
Gtakiller94 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Pak gewoon de spullen die je kan pakken Ik doe het op de ps2 (* Ik ben zo slim om intebreken als er 1 politie net langs loopt) Ik Jat altijd de TV Reageren
kamranoi Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ik weet nie zeker maar volgens mij kan je bij wapendealer fuhrundberg in Vagos teretorium hele dure spullen jatten (of ie ook wapendealer is weet ik nie). maar ik zal broberen en wil je voor eeuwig inbreken typ dan: nightprowler Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) kamranoi, Kolonel Furhberger is geen wapendealer maar een oude Viëtnamveteraan. Hij heeft wel wapens in zijn huis maar hij is geen wapendealer. Bewerkt: 27 juli 2007 door VWO-er Reageren
kamranoi Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 kan je er wel goede spullen halen of nie Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 kan je er wel goede spullen halen of nie In de missie zelf moet je wapens stelen, omdat hij één of andere pief was in het leger. Zo'n goede buit is natuurlijk niet makkelijk meer te verkrijgen. Na de missie kan je nog wel in zijn huis, maar ik weet niet zeker of je er kunt stelen. Maar de kratten dus niet meer _KoE_Mzungu geeft ons meer duidelijkheid! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Al vanaf het begin van het spel staat er een enex voor het huis van Colonel Fuhrberger, d.w.z. dat dat huis al vanaf het begin te betreden is. Naast de missie Home Invasion, waarin minimaal drie en maximaal zes dozen met wapens gestolen kunnen worden, is er niets te halen in zijn huis. Het meest opvallende is wel het kanon voor het raam op de begane grond hier is helaas niets mee te doen. Er bevinden zich geen spullen om te stelen en is dus voor de Burglary missie zelf niet interessant. De enige link tussen dit huis en de Burglary missie is het feit dat in de missie Home Invasion wordt uitgelegd hoe je moet inbreken. Bewerkt: 27 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.