Erulezz Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Ik heb de auto afgeleverd , staan de andere auto's niet meer doorgestreept :angry: Moet je in een week alle auto's hebben afgeleverd? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Neej. Hier heb je echter alle tijd voor. Alleen snap ik niet waarom hij de auto niet doorstreept die je al hebt ingeleverd :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 mischien omdat je al 10 autos in hebt geleverd en dat je dan een nieuwe lijst krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) Volgens mij heb jij net de nieuwe lijst..Had je alle auto'n op een na ? Als je ze allemaal hebt dan krijg je een nieuw bord met auto's. Edit: Mango was me net voor <_< Bewerkt: 20 december 2004 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) Oh zo :lol: , Als je eenmaal 10 voertuigen hebt ingeleverd,krijg je een nieuwe lijst. Niks om zorgen over te maken Je krijgt 3 keer een andere lijst , dus in totaal 30 voertuigen in te leveren. Succes ermee , sommige voertuigen zijn moeilijk te vinden. Bewerkt: 20 december 2004 door san_andreas_boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 In dit topic kun je een aantal lokaties vinden. Ik hoop de auto's van de 2e lijst er vandaag of morgen op te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 maarre waar kun je die lijst vinde in de game. Ben nu bezig met de EXPORT MISSIE> enne ik weet niej waar ik die lijst kan vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Die vind je in de hoek, bij het water als je zeg maar naar de kraan rijdt ga dan helemaal naar het eind en links zie je dan die bord waar je ook die smalle weg hebt naar over kant van die grote gast met sluis duur. Je krijgt volgens mij 250.000 als je alle auto's hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 In dit topic kun je een aantal lokaties vinden. Ik hoop de auto's van de 2e lijst er vandaag of morgen op te krijgen. Maar waar is Paradiso? Want daar staat de infernus maar het plaatje doet het niet . :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 In dit topic kun je een aantal lokaties vinden. Ik hoop de auto's van de 2e lijst er vandaag of morgen op te krijgen. Maar waar is Paradiso? Want daar staat de infernus maar het plaatje doet het niet . :blink: Plaatje werkt nu wel. Is je probleem met de verdwijnende namen opgelost? @janjoker: hier kun je het bord vinden (kijk bij import want dat is namelijk ook het bord van export) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJINTHAHOUSE Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) IK heb een vraagje! Waar kan ik in godsnaam de Euro's vinden??!! Ik heb al alle lijsten gehad en de euros is de allerlaatste die ik nog moet!!! PLZ HELP!!! :angry: Ik ben bezig met de 100% heb al 83%! Alvast bedankt... Bewerkt: 22 december 2004 door CJINTHAHOUSE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Waar kan ik in godsnaam de Euro's vinden??!! Je had (en kan nog steeds :-) ) hier kunnen kijken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.