DenkaanHenk Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik speel sinds vandaag weer GTA San Andreas , ik heb het een half jaar al niet meer gespeeld dus ik ben de meeste dingen alweer vergeten. Ik heb nu veel missies op het eerste eiland gedaan , maar waneer kan ik ook alweer naar het tweede eiland toe? Reageren
JeGe Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Dat kan na de missie "The green Sabre" Dan kun je echter nog niet naar SF. Maar wel naar Angel Pine of iets in die richting :$ Btw, net San Andreas voor op de pc gekocht kan hem alleen niet spelen aangezien ik nu logeren ben:( Bewerkt: 25 juli 2007 door JeGe Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) JeGe, je kan al wel naar San Fierro(zonder een Wanted Level op te lopen) als je 'The Green Sabre' hebt gedaan. Je kan er echter nog niets kopen of doen, de Driving school is nog niet geopend en er zijn ook nog geen missies te doen. Na 'Are You Going to San Fierro?' van The Truth kun je er wel missies doen. Bewerkt: 25 juli 2007 door VWO-er Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) JeGe, je kan al wel naar San Fierro(zonder een Wanted Level op te lopen) als je 'The Green Sabre' hebt gedaan. Je kan er echter nog niets kopen of doen, de Driving school is nog niet geopend en er zijn ook nog geen missies te doen. Na 'Are You Going to San Fierro?' van The Truth kun je er wel missies doen.Correctie:Je kan na het behalen van The Green Sabre het volgende al doen in San Fierro: - alle Photo Opps behalen (= geld + wapens bij de Doherty garage) - Freeway courier missie (= asset van $2000) - NRG-500 Challenge - Blood Bowl - nieuwe vechttechnieken leren in de gym (ook nodig voor de 100%). Daarnaast kan je eventueel al wat voertuigen kwijt in de Doherty Garage en CJ van nieuwe tattoo's voorzien (niet mogelijk op de PS2). Met dank aan JTV. Edit @ hieronder: Om The Green Sabre te kunnen spelen moet je eerst alle andere missies in Los Santos hebben gedaan. Kijk op >het missieoverzicht< van wiki hoeveel je nog moet doen. Succes Bewerkt: 25 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Hoeveel missies moet ik nog doen om naar het tweede eiland te kunnen? Ik heb volgens mij als laatst Doberman gehaald. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Als je de rest, dus de Cesar, C.R.A.S.H., Big Smoke, Ryder en OG Loc missies al hebt gedaan hoef je alleen nog 'Los Sepulcros' en 'Reuniting the Families' te doen. Voor een duidelijker overzicht raad ik je aan om het missieoverzicht op WikiGTA te raadplegen, hier staat aangegeven wanneer je wat kunt doen. Ohja, het lijkt me sterk dat je als laatste Doberman hebt gehaald, want in het Savegame aanvraag forum heb je een savegame van Life's a Beach geplatst... Bewerkt: 25 juli 2007 door VWO-er Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ik heb gister tot half 4 liggen GTA: SAen lol toen laatste missie ''end of the line'' valt me fucking spel vast en alleen nog maar zwart beeld was het toenzat ps2 uitgepleurt en vanmorgen ( om 1 of 2 uur voor mij ) heb ik m uitgespeeld totale speeltijd 24 uur en 43 minuten en ja heb zon 6 missies ofzo paar keer opnieuw moete doen en verder missie naarm issie gespeelt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Als je de rest, dus de Cesar, C.R.A.S.H., Big Smoke, Ryder en OG Loc missies al hebt gedaan hoef je alleen nog 'Los Sepulcros' en 'Reuniting the Families' te doen. Voor een duidelijker overzicht raad ik je aan om het missieoverzicht op WikiGTA te raadplegen, hier staat aangegeven wanneer je wat kunt doen.Ohja, het lijkt me sterk dat je als laatste Doberman hebt gehaald, want in het Savegame aanvraag forum heb je een savegame van Life's a Beach geplatst... Die had ik vanmiddag geplaatst , en ik spoel de filmpjes altijd door. Edit : Ik ben nu op het tweede eiland! Laat het topic maar rusten. Bewerkt: 25 juli 2007 door DenkaanHenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.