Garvv Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 waar vind ik trailers?! ik heb geen idee waar alleen bij het station in los santos maar waar nog meer kann iemand bij plekken geven? Garvv en kan je gta spellen in windowed mode? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Wat bedoel je precies met trailers, als ik vragen mag? Woonwagens? Voorbeeldfilmpjes? Caravans? Een bepaald type voertuig? Wanneer je iets preciezer bent is de kans groter dat iemand je verder kan helpen. Overigens beantwoord dit je vraag, denk ik: http://nl.wikigta.org/wiki/Trailers_%28GTA_San_Andeas%29 Mvg, Moonbeam [Edit: en kan je gta spellen in windowed mode? Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Je kunt trouwens een bericht bewerken door rechtsonder een bericht op 'Bewerk' te klikken, zo hoef je geen twee berichten achter elkaar te plaatsen. Bewerkt: 25 juli 2007 door Moonbeam Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Als je Trailers achter een auto wilt koppelen, moet je wel de goede auto gebruiken, een ploeg wil nl niet achter een bagagewagen . Op WikiGTA zijn trouwens nog niet de trailers geplaatst, op GTAWarehouse staan ze wel (ze staan linksonderin). Even een opmerking, de 'Farm Trailer' hoort eigenlijk onder 'Tiller' te staan, ook is de 'Farm Trailer'(die dus achter 'Tiller' hoort) om onbekende reden uit het spel gehaald. Hij is nog wel te verkrijgen d.m.v. trainers, dan past hij achter de 'Utility Van'. Verder past de 'Tiller', die eigenlijk dus achter 'Farm Trailer' hoort, achter de 'Tractor'. De 'Semi Trailers' passen achter de 'Linerunner' (Volgens mij de 'Roadtrain' ook). De 'Tanker Trailer' past weer achter de 'Tanker'. De 'Luggage Trailers' en 'Stairs' passen achter de 'Baggage'. Voor vindplaatsen kun je bij Moonbeam kijken. Bewerkt: 25 juli 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.