Jump to content
Joriz

Weer een nieuwe GTA4 preview online!

Kikizo is zojuist met een nieuwe preview gekomen over Grand Theft Auto IV.

In de maar liefst 10 pagina's tellende preview wordt een heleboel nieuwe informatie vrijgegeven over Grand Theft Auto 4. Hieronder zijn de belangrijkste nieuwtjes opgesomd:

• Grand Theft Auto IV werkt al stukken beter (oa. hoger framerate) als de vorige keer dat Kikizo het spel zag.
  • Niko wordt als Nikolai aangesproken wat waarschijnlijk zijn volledige naam is.
  • Het spel speelt zich af in oktober 2007. Wat dezelfde maand is als Grand Theft Auto IV uit komt.
  • Je kan niet zomaar in een drukke toeristen straat bij AmmuNation wapens kopen. Deze koop je eerder in steegjes en vanuit de achterbak van een wapenhandelaar.
  • Little Jacob is een Jamaicaanse wapenhandelaar die in Dukes (Queens) woont en vanuit de achterbak van zijn auto wapens verkoopt. Een 9MM, SMG en een Micro SMG kosten allemaal $100 per stuk.
  • Als je met je telefoon een afspraak maakt wordt deze afspraak automatisch opgeslagen.
  • De naam van de mobiele telefoon is Whiz
  • In je auto zit een GPS systeem die de beste route laat zien. natuurlijk kan je ook een andere route rijden.
  • Als je een nieuwe straat in rijdt zie je de straatnaam onder in beeld. Enkele straatnamen zijn: Emerty Street, Star Junction, The Triangle, Easton, Chinatown, Diamond Street en Calcium Street.
  • Je kan zowel handmatig als automatisch je wapens richten.
  • Het fictieve adres van advocatenkantoor Goldberg Ligner & Shyster is 44 Emerty Street, The Exchange, Algonquin wat je tevens in het spel op het fictieve internet kan vinden.

Behalve deze nieuwe informatie zijn er ook 3 nieuwe screenshots online gekomen en 3 screenshots op hogere resolutie beschikbaar gekomen. Deze GTA4 afbeeldingen zijn vanaf nu in onze galerij te bekijken.

Kortom het is zeker waard deze preview te lezen op Kikizo.com

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar onze WikiGTA GTA Walkthrough gaan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

kijk eens wat ik heb ondekt toen ik ging vergelijken met de eerste trailer, zoek de overeenkomsten: gallery_52_73847.jpg

gallery_1_51_48116.jpg

EDIT: als je goed oplet gaat het om het gat onder de tekst "fer y". dat kan je zien omdat in het betreffende gat maar een stelage staat en in het andere staan er twee naast elkaar plus dat je een soort ijzeren plaat bij de betreffende tegen de stelage aanstaat

EDIT:

post-66211-1185450266_thumb.jpg

post-66211-1185450279_thumb.jpg

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar er hoort toch eigenlijk ''Liberty Ferry Terminal'' te staan toch? Paar letters zijn vervallen, blijkbaar...

En ik weet niet wat er zo speciaal is aan die 2 screenshots, dat die overeenkomen is duidelijk (de 2de screenshot is hoe screenshot 1 van binnen uitziet) maar voor de rest dan?

Bewerkt: door Kinzorro

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

[*]Wanneer je in een taxi zit, krijg je verschillende opties. De hele rit gewoon meekijken, weinig doen. De rit voorbijgaan. Dus meteen op je eindbestemming aankomen. En het dubbele betalen, en 2x zo snel gaan. (Dat snap ik niet, als je het kan 'skippen', waarom is er dan ook nog de optie bij gekomen om 2x zo snel te gaan. Als je iets van de stad wil zien, dan zet je hem wel gewoon aan. Misschien horen we later daar nog wat over?)

Als je voor een missie binnen bapaalde tijd aan de andere kant van de stad moet zijn (zoals de missie van de malibu club dat als je te sloom rijd degene (ik weet niet meer wie) al dood is als je er komt, als je dus de 2x zo snel neemt kan je de missie makkelijker halen. En ookal doe je tripskip, dan spoelt de tijd ook evenveel door als de rit normaal zou duren.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Vette Game als je goed kijk bij het plaatje van die Brug (ferry (*Nogwat*))

Dan zie je ook Afval in het water liggen :tu:

:cya:

heey steef, wist niet dat jij ook aan gtaforum deet :tu:

ontopic: er heeft nog nooit afval in het water gelegen in de GTA-reeks :D

greettzzz, Tha-Ran

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

kijk eens wat ik heb ondekt toen ik ging vergelijken met de eerste trailer, zoek de overeenkomsten: gallery_52_73847.jpg

gallery_1_51_48116.jpg

EDIT: als je goed oplet gaat het om het gat onder de tekst "fer y". dat kan je zien omdat in het betreffende gat maar een stelage staat en in het andere staan er twee naast elkaar plus dat je een soort ijzeren plaat bij de betreffende tegen de stelage aanstaat

EDIT:

Goed gevonden. Maar die stelage staat een stuk verder weg dan die Fer y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

gallery_1_51_48116.jpg

EDIT:

Goed gevonden. Maar die stelage staat een stuk verder weg dan die Fer y

dat maakt toch niet uit hoever hij staat het gaat er gewoon om in welk gat hij staat.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...