PowerPats Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Na een redelijk lange tijd ben ik me weer gaan storten op beeldende vorming Natuurlijk was het weer even wennen maar na een tijdje kwam er dit uit. Ik weet het het is niet helemaal perfect en de andere oog is wat ongelijk maar ik vindt het best knap wat ik heb getekent in een kwartiertje dus ik wou dat met jullie delen. Ik ben van plan om nog meer tekeningen te gaan maken en hier te uploaden en jullie kunnen dat natuurlijk ook doen Dus show je talent aan Nederland. PS: Ik weet niet of dit topic helemaal goed staat dus sorry voor dat Reageren
Mastertuner Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Leuk topic Hier mijne (kunnen niet erg duidelijk zijn): Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 mooie tekeningen vooral die homer vindt ik aardig gelukt. Hier is nog een tekening van mij van het spel destroy all humans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.