gangster Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) ik zat eerst gta sa te doen en had die topic over de r gelezen toen ging ik vc doen en zag deze r dezelfde als in gta sa meshien wisten sommigge dit al sluit deze topic dan maar Bewerkt: 20 december 2004 door gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Nou, ik had even een vraagje, maar hoe kan jij de R* zien, ik heb met paint tussen alle sterren strepen zitten te trekken maar ik kon nergens een R* uit halen. Als je dat even wilt doen zou ik dat plaatje misschien wel grappig vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Ik zie altijd de R erin... :rolleyes: Oeps Dubbelpost [EDIT door Lantyz: driedubbelpost but no hard feelings; fixed] Hier zie je de R en een * R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Ok, nu zie ik em ook nu je em aangegeven hebt. Ik zag em eerst écht niet. Maar zó kan je alle letters met een beetje fantasie wel in de sterren zien, zou Rockstar die sterrenvorm er expres ingedaan hebben? Ik snapte em niet omdat ik links ging leggen met alle sterren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Dit was eigenlijk al bekend, maar ik kan het zo snel niet terugvinden op het forum. Ik stel voor dat je het post in het topic 'GTA VC jokes' (sticky topic, bovenaan). Maar dit is inderdaad de 'R' van Rockstar. Let op de onderste rechter ster, dat is ook de grootste, zoals de ster in het logo van Rockstar. @ baffie: De sterren uit dit sterrenbeeld zijn de enige sterren in GTA VC . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 zouden ze niet bij gta vc en gta sa hetzelfde sterren bla bla bla (ik weet ff nie hoe het heet ) gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Heeft iemand de echte sterrendingen al gezien zoals de Grote Beer ofzo ? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Ik ben zelf al niet zo'n enthousiaste sterrenkijker, dus als er eens een keertje sterren in de lucht hangen ga ik niet speciaal kijken wat voor vormen ze hebben. Maar ik vind em wel goed bedacht. Wat R* er allemaal wel niet voor grapjes in heeft gezet zeg poeh. Maar staan er voor de rest helemaal NIKS geen sterren in VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Ik kan hem niet vinden welke kant moet je kijken N-W-Z-O?? En vanaf waar :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 ik stond in de haven en dan naar de vuurtoren kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Okee bedankt, maar ik zie niks :S:S:S Na hoeveel % deed jij het??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 (bewerkt) kzie hem ook nie :huh: mss als ik nog even blijf kijken maarja... -edit- ik stond op de brug van de filmstudio en keek richting 1 ste eiland Bewerkt: 25 december 2004 door marco vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 1e Eiland?? Welke is dat :S er is er maar 1 :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 k vind het een beetje vergezocht als je het mij vraagt zo kan je er elke letter haast uit vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 1e Eiland?? Welke is dat :S er is er maar 1 :o dat is het eiland waar je begint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.