Jump to content

De 'R' van Rockstargames


gangster

Recommended Posts

ik zat eerst gta sa te doen en had die topic over de r gelezen toen ging ik vc doen en zag deze r screenshot90024ki.png dezelfde als in gta sa meshien wisten sommigge dit al sluit deze topic dan maar

Bewerkt: door gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, nu zie ik em ook nu je em aangegeven hebt. Ik zag em eerst écht niet. Maar zó kan je alle letters met een beetje fantasie wel in de sterren zien, zou Rockstar die sterrenvorm er expres ingedaan hebben? Ik snapte em niet omdat ik links ging leggen met alle sterren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was eigenlijk al bekend, maar ik kan het zo snel niet terugvinden op het forum. Ik stel voor dat je het post in het topic 'GTA VC jokes' (sticky topic, bovenaan).

Maar dit is inderdaad de 'R' van Rockstar. Let op de onderste rechter ster, dat is ook de grootste, zoals de ster in het logo van Rockstar.

@ baffie: De sterren uit dit sterrenbeeld zijn de enige sterren in GTA VC ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf al niet zo'n enthousiaste sterrenkijker, dus als er eens een keertje sterren in de lucht hangen ga ik niet speciaal kijken wat voor vormen ze hebben. Maar ik vind em wel goed bedacht. Wat R* er allemaal wel niet voor grapjes in heeft gezet zeg poeh. Maar staan er voor de rest helemaal NIKS geen sterren in VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...