Jump to content

De 'R' van Rockstargames

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier nog even een duidelijke screen van het sterrenbeeld 'Rockstar'. Zoals je op de radar ziet is het te zien in het oosten. Het is elke nacht te zien, ongeacht hoeveel procent of whatever. Eastereggs worden hierdoor niet beïnvloed. Wanneer je ze niet ziet komt dit waarschijnlijk doordat er een gebouw voorstaat, er mist is of doordat het al of nog te licht is.

Het zijn trouwens niet de enige sterren, zoals ik zei. Ertegenover, dus in het westen zijn nog twee sterren boven elkaar te zien.

[EDIT: het is niet bepaald vergezocht. De 'R' is duidelijk, zelfs de ster van het logo is erin verwerkt. Het Rockstar logo is nog op véél meer plaatsen te vinden in GTA VC.]

post-3-1104068091.jpg

Geplaatst:

Lantyz, kom op als je alle """Erren""" zou moeten gaan plaatsen als screen of plaatje, moet je 4 Topics aan maken anders heb je niet genoeg ruimte...

Geplaatst:

Neuh, valt wel mee denk ik... Ik denk dat we het merendeel wel hebben zo. Ik weet dat er ook nog ergens eentje in een etalage in Downtown staat, maar ik kon hem niet meer vinden.

Geplaatst:
Het Rockstar logo kun je op heel veel plaatsen vinden, maar je moet wel zoeken

Ik denk dat - moet - hier een beetje overkomt als dat je het moet vinden om het spel uit te spelen, dus voor alle mensen die het spel net hebben en dit ooit nog lezen, het MOET niet... (ff voor de duidelijkheid)

Geplaatst:

Ja ok maar ik bedoel het Rockstar logo kom je bijna overal tegen (vliegtuigen, gebouwen, auto's, boten, enz enz)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...