DenkaanHenk Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Er staat als ik die rode cirkel in dat dorpje in gaat First Date , en dan na dat filmpje ervan is die missie gelijk afgelopen. Wat moet je dan doen eigelijk? Die lelijkerd praat telkens tegen me meer is er niet echt.. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Er staat als ik die rode cirkel in dat dorpje in gaat First Date , en dan na dat filmpje ervan is die missie gelijk afgelopen. Wat moet je dan doen eigelijk? Die lelijkerd praat telkens tegen me meer is er niet echt.. Dan vertelt Catalina (die lelijkerd dus) dat ze 4 targets heeft gezocht, je moet wel eerst even een auto vinden om haar die te laten vertellen. Als je in de auto bent komen er 4 markers op je map, als je naar 1 van die dingen gaat (ik adviseer de dichtstbijzijnde) dan kan je daar met een missie beginnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.