Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Cars

Soort design: Signature

Size design: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Ja

Tijd van inlevering: As Fast If You Can

Opmerking: Mijn sig komt na die van jouw :)

Geplaatst: (bewerkt)

vs TL rich

hierbij mijn inlevering....

cargtags5.png

Bewerkt: door TL rich
Geplaatst: (bewerkt)

RNW@Y:

Evoforthebattle.jpg

TL rich:

cargtags5.png

Edit:

Moet ik ook zelf een datum tot stemmen kiezen?

Bewerkt: door RNW@Y
Geplaatst:

Nee dat hoeft niet, de datum wordt automatisch door een moderator neergezet :)

TL rich Leuke sig, je hebt ook wolkachtige brushes gebruikt. Dat past er bij de auto, je hebt aan bijde kanten ook een beetje vieze-brushes gebruikt waar het net lijkt of er modder weg spat. Het lettertype past ook goed bij jou stukje tekst. Ik zou alleen de border niet zo groot maken.

RNW@Y Ook een mooie sig, het lijkt hier net alsof er allemaal glas stukken wegspringen. Je hebt wel een goede kleur gekozen, de border past goed bij de sig erg mooi gedaan :). Het lijkt net alsof er een klein rallyflaggetje naast jou naam staat, dit vindt ik ook erg leuk gedaan. Maar ik vindt het wat jammer dat je sig zo overeen komt met de render, een iets andere kleur en dan komt het helemaal goed :Y

Mijn stem gaat naar: RNW@Y, zijn sig oogt toch beter dan die van TL rich. Veel succes met jullie battle :)

Geplaatst:

Vraagje ik heb .Levi. een pm gestuurd, dat ik deze battle heb gewonnen 1 dag na de battle. Maar hij is nog niet gesloten, en ik heb geen 1 punt erbij xD

Geplaatst:

Zou je niet de battle kunnen verlengen want je hebt maar ééns stem gekregen.

Ik vind dat dan niet eerlijk voor TL Rich .

>>> Door RonaldVC: Mensen hebben altijd 2 dagen om te stemmen, dat is lang genoeg. Het zou juist oneerlijk zijn om vanwege weinig stemmen de battle te verlengen (ondemocratisch). Bovendien worden battles alleen en uitsluitend verlengt als er een gelijke stand is na de stemronde..<<<

Volgens mij zal je Levi nog eens moeten Pm'men.

Greetz Syfes

>>> Door RonaldVC: Ik laat het topic nog even zo staan, normaal gesproken regelt de mod die een pb gekregen heeft ook de afhandeling van de battle. En om zeker te zijn dat daadwerkelijk op tijd een pb verstuurd is aan .Levi., wacht ik zijn reactie nog even af..<<<

Geplaatst:

Winnaar RNW@Y +1 punt, welkom in de ranking. Verliezer TL rich.

Topic closed en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...