EyeOnMe Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik heb de tutorial van Wazuup gedaan, bij mijn eerste paar dingen kon er gewoon op lopen etc. ingame Toen ben ik begonnen aan een eiland, bij het eerste eiland kon ik er gewoon op lopen maar verdween hij soms en viel ik in het water(??). Bij het tweede eiland verdween het niet soms maar kon ik er niet op lopen(???!!). Hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee en weten jullie de reden van dit. Ik las ergens dat zulke dingen bepaald worden in de .COL? Reageren
Rivel Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Je hebt last van bugs zo te zien. Ik zou de tut. van Apple-Mac volgen om ingame te zeten. Die is recenter. Verder zou ik niet weten hoe je bugs oplost. Misschien koppen de coördinaten niet zo goed. Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Dat hij last heeft van bugs is wel erg duidelijk . Recenter betekend trouwens niet altijd dat hij beter is . De tutorials zijn waarschijnlijk van gelijkwaardige qualiteit, en het maakt niet uit op welke manier je het ingame zet (het komt allemaal op hetzelfde neer). Dat je gewoon door je object kan lopen heeft te maken met je COL. Mischien staat hij niet op dezelfde plaats als je model? Of je object valt niet binnen een straal van 256x256? Of je hebt nog een oud script en je hebt creat boundings niet aangevinkt. Als je soms je model ziet, en soms niet komt dat door je je object en je LOD (of als je geen LOD hebt waarschijnlijk weer omdat je object niet binnen een straal van 256x256 valt). De draw distance van een object moet 300 zijn, en voor een LOD moet dat 3000 zijn. Of je hebt natuurlijk te maken met meshbugs, helaas valt dit soort bugs bijna niet/onmogelijk te fixen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Bedankt voor je reactie, ik denk dat mijn eiland niet binnen een straal van 256x256 valt, maar hoe doen die anderen dat dan als ze een eiland willen bouwen? Ook heb ik, als ik een element maak dat even lang is als ong. 10 ingame auto's (en 2 auto's breed) en groter dat als ik erop loop soms vast komt te zitten of dat ik ergens tegenaan loop wat niet te zien is? Bewerkt: 28 juli 2007 door EyeOnMe Reageren
Rivel Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Bedankt voor je reactie, ik denk dat mijn eiland niet binnen een straal van 256x256 valt, maar hoe doen die anderen dat dan als ze een eiland willen bouwen?Ook heb ik, als ik een element maak dat even lang is als ong. 10 ingame auto's (en 2 auto's breed) en groter dat als ik erop loop soms vast komt te zitten of dat ik ergens tegenaan loop wat niet te zien is? Ze zetten het er niet in 1x ingame. maar doen het stuk voor stuk en schuifen ze zo inelkaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.