S()nny Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik vind dees gwoon egt gaaf egt je beste sig ooit !! alles past er gwoon goed bij van mij krijg je een dikke 10/10 ! het enigste is ik zie geen border.. zou ik wat mogen vrage btw, zijn die cirkels regts brushes; zou je ze mij dan willen sturen via PB of een link willen geven.. of msn. alvast bedankt, gr S()nny Reageren
TL rich Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 hai s()nny , het is de meest standaard brush welke standaard in PS zit... je begint met een nieuwe laag hier gebruikte ik een ronde brush 19 pixels , de setting van hardheid op 100 % , onder aanpassingen pas je scattering aan zodat je meer brushes krijgt in verschillende plaatsen , vervolgens gum je de brushes die je niet mooi vind zitten weg... vervolgens kun je diverse effecten loslaten op die bewuste laag , kijk wat je mooi vind passen in het geheel... hier kun je vervolgens weer gradient maps of andere kleureffecten op loslaten.. kan soms even werk zijn maar het loont... o en wat betreft border , mijn inziens voegen ze zelden wat toe... net als text , ook niet echt nodig in mijn opzicht dus altijd minimaal... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.