Jump to content

Poorten Openzetten?


Rivel

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rivel

    8

  • Simbad

    4

  • Daan[NL]

    4

  • tayama3

    2

Top Posters In This Topic

Je moet wel een statisch ip maken, anders werkt het niet. Ga naar portforward.com en maak een statisch ip aan.

Maar kijk eens of dit werkt door dit toe te voegen aan de favorieten: 127.0.0.1:7777

server.cfg zou er ongeveer zo uit moeten zien om het goed te laten draaien, zorg er in ieder geval voor dat lanmode op 0 staat en announce en query op 1:

echo Executing Server Config...
lanmode 0
rcon_password hier je rcon password
maxplayers 30
port 7777
hostname [BE|0.2.1] Test Server
gamemode0 newscript
gamemode1 lvdm
gamemode2 GTO
filterscripts joinflood adminspec actions DEBUG_05
announce 1
query 1
weburl hier je website

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel een statisch ip maken, anders werkt het niet. Ga naar portforward.com en maak een statisch ip aan.

Maar kijk eens of dit werkt door dit toe te voegen aan de favorieten: 127.0.0.1:7777

server.cfg zou er ongeveer zo uit moeten zien om het goed te laten draaien, zorg er in ieder geval voor dat lanmode op 0 staat en announce en query op 1:

Ik heb juist hetzelfde probleem, maar waar moet ik nu precies op klikken om een statisch ip aan te maken?

EDIT: Had het gevonden, maar er staat dat mijn pc al geconfigureerd is voor een statisch ip.

Maar als ik vraag aan m'n vriend om te komen spelen op m'n server, ik geef hem : ip:7777, maar het werkt niet

Bewerkt: door ICE-Spirit
Link to comment
Delen op andere websites

Had ook een probleem met Halo hiermee, en het is mij gelukt.

Volg het stap voor stap:

1: Typ je IP in je browser

2: Log in! (Meestal is allebij user, anders zoeken in boekjes van je router.)

3: Ga naar (volgens mijn router) naar Advanced Setup en dan NAT

4: Druk op Add

5: Vul de gegevens in, vink Custom Server aan, vul daar een naam naar keuze in.

6: Vul de gegevens in, bij Server IP Adress typ je 192.168.1.1 in.

7: Vul de gegevens in, typ de juiste poort in (7777), doe het 2 keer, en zet er 1 op TCP en de andere UDP

8: Druk nu op Save/Apply..

9: Probeer het of het werkt..

Werkt het niet? Dan heb ik de verkeerde server ip doorgegeven, zoek in het spel de juiste ip, en verander het..

Voor mensen met dit probleem, PM me, ik weet de goede poorten en server ip.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, danje het lukte, nu zette ik mijn poorten open, stelde alles in, en zette die server dinges aan. Maar er staat retrieving info in de lijst:( Hoe kan ik hem nu zien met naam en al? IUk heb al geprobeerd de firewall goed te zetten, de poort toe te voegen...

Weet je zeker dat je wel ergens op 'Save' of 'Opslaan' of 'Apply' hebt geklikt? in mijn Sweex Broadband Modem moet je ook 'Enable Port Forwarding' Aanklikken anders kun je zoveel toevoegen als je wilt maar dan zet ie ze alsnog niet open :puh:. Sommige routers moet je ook gewoon restarten om de settings in te stellen. En btw, als jij naar de server wilt connecten die je zelf draait moet jij naar je lokaale IP adres verbinden! (127.0.0.1). Je vrieden moetten wel naar jou IP verbinden (Kun je vinden op www.watismijnip.nl)

Requirements

* 32\64-bit Microsoft® Windows® Operating System

* Internet access (with fast upstream speed, a full 100 player server uses roughly 4Mbps both ways)

* Forwarded Port 7777 (standard) | Guide

Dat vet gedrukte is gelijk je antwoord op je vraag hoeveel Mbps een goed bezochte server pakt

Bewerkt: door T@rget
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik weet dat er al zo veel posten zijn maar ik kan het niet vinden ik moet me poorten open zetten maar het lukt niet ik voer dit in router1.jpg kan iemand ff helpen als ik wat verkeerd heb gedana alvast bedankt

Bewerkt: door randolph
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb me poorten open staan maar ik zie mijn sever niet in de lijst ik heb een router van siemens gygaset sx551 WLAN dsl en daar zit ook een firewal inm ge bouwd zou het kunnen dat dat de server verstoort ?? al vast bedankt

randolph

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik weet dat er al zo veel posten zijn maar ik kan het niet vinden ik moet me poorten open zetten maar het lukt niet ik voer dit in router1.jpg kan iemand ff helpen als ik wat verkeerd heb gedana alvast bedankt

Maak van die ip, laatste hokje (1) een 9, dit is volgensmij de hosting voor games, althans bij Halo.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb me poorten open staan maar ik zie mijn sever niet in de lijst ik heb een router van siemens gygaset sx551 WLAN dsl en daar zit ook een firewal inm ge bouwd zou het kunnen dat dat de server verstoort ?? al vast bedankt

randolph

Ik zie me eigen server ook niet in de grote lijst staan omdat ik via mijn interne ip join of je kan ook localhost:7777 toevoegen bij favorieten en je server joinen. Om te kijken of je poorten goed openstaan vraag je een vriend te joinen op dezee ip + 7777

Al wil je dat je server zichtbaar in de grote lijst is voor andere mensen moet je in je server.cfg announce op 1 zetten

Bewerkt: door daaan_1992
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...