H0ppie Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 wat moet je na de missie End of the Line doen? gwn de territoriums veroveren en dat soort dingen of nog iets anders? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Dat hangt ervan af wat je allemaal al gedaan hebt. Als je alleen de story-line hebt uitgespeeld ben je pas op de helft van het spel. Er zijn ook nog zijmissies, voertuigmissies en bijvoorbeeld couriermissies. Voor een volledig overzicht wat je nodig hebt voor de 100% kan je op wiki >deze 100% checklist< nalopen. Alles wat op die checklist staat heb je nodig voor 100% progress (zie stats), alles wat er niet op staat is dus extra aan het spel toegevoegd. Succes Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Nadat je de storyline hebt voltooid, kun je nog andere dingen gaan doen. Onder andere alle collectables(Horseshoes, Spray Tags, Oysters, Photo Opportunities) zoeken, de voertuigmissies(Freight, Burglary, Trucking, Paramedic, Vigilante, Fire Fighter, Taxi Driverm, Pimping) doen, de 3 Export lijsten voltooien, Gangterritories voltooien, de Scholen(Driving-, Flying-, Bike- en Boat School) voltooien en nog meer. Voor een compleet overzicht kun je het beste op de 100% Checklist van WikiGTA kijken. Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 om niet extra een topic te starten maar als je de missie los desperados hebt gebeld word je door Sweet gebeld en zegt die dat je alle gebieden moet hebben als je dan alle gebieden haalt krijg je dan nog een missie ofzo ofniet? PS: heb na het uitspelen nooit meer alle gebieden gehaald alleen in het begin dat je nog in Los Santos bent had ik ze allemaal ^^ Reageren
Capodaano Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Niet alle gebieden. 20% als ik me niet vergis. Ik denk dat het verstandiger is om dat allemaal voor End Of The Line te doen, pik je wat ammo en weapon skill op. Headshots komen erg handig uit bij de laatste missie! Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik bedoel als je hem hebt uitgespeeld weet allang dat je zon 15 gebiede moet overneme om End of the line te doen ( je krijgt vanzelf ook een telefoontje) en ja me AK skill heb ik allang op Hitman Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Als je het mij vraagt, kan je beter alle ganggebieden veroveren aan het einde van het spel, als aan het begin. Want op het moment dat je 100% territories hebt, wordt er niet meer aangevallen als je toevallig in Los Santos bent, en hoef je dus niet telkens meer je gebieden te beschermen. Voordeel is dan ook dat je niet meer doodgeschoten wordt als je toevallig Ballas tegenkomt. En natuurlijk dat je meer respect krijgt. Dit kan echter ook als nadeel worden beschouwd, omdat je dan (tenzij je een glitch hebt) geen Ballas of Vagos meer te vinden zijn. Overigens begrijp ik je vraag niet goed, want ik vat hem precies op zoals De Plag dat al deed. De voordelen aan alle gang territories overnemen, zie je hierboven beschreven. Overigens krijg je daardoor geen nieuwe missie, als je dat bedoelde. @ De Plag: volgens mij moest je 35% hebben, hoor. Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Voor de duidelijkheid, na Los Desperados krijg je een telefoontje dat je ten minste 35% van de Gang Territories moet hebben veroverd voordat je 'End of the Line' kunt doen. Als je 100% Gang Territories hebt veroverd zullen er niet extra missies worden geunlocked. Je zult alleen door de Gang Territories veroveren meer Respect hebben gekregen waardoor je meer Grove Street Members kunt recruiten en je zult, als je het geld opraapt, meer geld hebben gekregen en als je de wapens hebt opgeraapt meer wapens. Verder niets. @ hierboven: Er stond niemand, heb je meerdere vensters open? >>> Door Dutchy3010: Ja, een meisje kan meerdere dingen tegelijk doen <<< Bewerkt: 26 juli 2007 door Dutchy3010 Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ja dat bedoelde ik en het was idd dom om in het begin alle gebieden te veroveren enzo want dan moet je naar San Fierro enzo en ben je al je gebieden weer kwijt Reageren
Kinzorro Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Als je liever missies wilt doen kun je beter een new game starten, ikzelf vond toen ik voor de 2de keer opnieuw begon zelfs nog leuker! Dan weet je het verhaal en de principe van GTA:SA op deze manier snap je alles beter en lukt alles je ook beter enz. Je hebt tóch 8 Slots dus waarom niet hè Reageren
Capodaano Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ik bedoel als je hem hebt uitgespeeldweet allang dat je zon 15 gebiede moet overneme om End of the line te doen ( je krijgt vanzelf ook een telefoontje) en ja me AK skill heb ik allang op Hitman M4 is veeel beter Maarja, er is altijd wat te doen hoor! Moet je op wikigta kijken. Ik had het laatst weer uitgespeeld, en toen wist ik ook niet wat te doen. Toen kwam ik er achter dat op het LV Airport een enorm passagiersvliegtuig in een hangar stond! Mooie kiekjes van gemaakt hoe dat ding midden in LS was neergestort ja dat bedoelde iken het was idd dom om in het begin alle gebieden te veroveren enzo want dan moet je naar San Fierro enzo en ben je al je gebieden weer kwijt Idd. En als je denkt, ja maar dan pak ik wapens af! Nee. Raak je dan weer kwijt als je naar de Badlands moet. Reageren
Limbolander Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Als je liever missies wilt doen kun je beter een new game starten, ikzelf vond toen ik voor de 2de keer opnieuw begon zelfs nog leuker! Dan weet je het verhaal en de principe van GTA:SA op deze manier snap je alles beter en lukt alles je ook beter enz. Je hebt tóch 8 Slots dus waarom niet hè ja heb ook al 2 keer uitgespeeld snapte het ook veel beter de 2e keer ik bedoel als je hem hebt uitgespeeldweet allang dat je zon 15 gebiede moet overneme om End of the line te doen ( je krijgt vanzelf ook een telefoontje) en ja me AK skill heb ik allang op Hitman M4 is veeel beter Maarja, er is altijd wat te doen hoor! Moet je op wikigta kijken. Ik had het laatst weer uitgespeeld, en toen wist ik ook niet wat te doen. Toen kwam ik er achter dat op het LV Airport een enorm passagiersvliegtuig in een hangar stond! Mooie kiekjes van gemaakt hoe dat ding midden in LS was neergestort ja dat bedoelde iken het was idd dom om in het begin alle gebieden te veroveren enzo want dan moet je naar San Fierro enzo en ben je al je gebieden weer kwijt Idd. En als je denkt, ja maar dan pak ik wapens af! Nee. Raak je dan weer kwijt als je naar de Badlands moet. van die gebieden overnemen in begin wist ik al dat dom was had eigelijk savefile begonne in los santos begin nog en dan niet meer verder te gaan met missies maar toch gedaan en ja van die hangar wist ik ook dat grote lompe vliegtuig daar probeerde ik vroeger altijd mee te landen tis me nog nooit gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.