Jump to content

Kan geen gangwar starten

Recommended Posts

Geplaatst:

De titel zegt het al: Ik kan geen Gangwar starten tegen de Ballas in Willowfield.. Die bug heb ik al eens eerder gehad geloof ik, maar dat topic kan ik niet meer vinden. Nu heb ik een New Game gedaan, maar hoeveel Ballas ik ook achter elkaar afknal, ik krijg maar geen Gangwar. Het is alleen in Willowfield.

Geplaatst:
De titel zegt het al: Ik kan geen Gangwar starten tegen de Ballas in Willowfield.. Die bug heb ik al eens eerder gehad geloof ik, maar dat topic kan ik niet meer vinden. Nu heb ik een New Game gedaan, maar hoeveel Ballas ik ook achter elkaar afknal, ik krijg maar geen Gangwar. Het is alleen in Willowfield.

Let eerst op of er geen aanval op jou territory aan de gang is want dan kun je er ook geen starten.

Als dat niet het geval is, voltooi dan eerst eens een paar andere territory's.

Hopelijk heb je hier wat aan :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit eerst ook gehad, je moet niet op straten een gangwar proberen te starten die geen kleur hebben.

Je moet daar mee opletten. Anders kan je :SA Altijd opnieuw instaleren, mischien werkt dat wel.

Edit: Dan zou ik hem opnieuw instaleren...

Bewerkt: door Bigstijn

Om een gangwar te starten in een bepaalde wijk moet CJ zelf ook in die wijk staan. Staat hij net over de grens in een andere wijk die al van Grove Street is of in een wijk die je niet kan veroveren dan zal er geen gangwar starten.

Staat hij net over de grens in een andere wijk die niet van Grove Street is en je schiet drie of meer gang-leden dood van een andere gang in een naburige wijk dan zal de gangwar starten in de wijk waar CJ stond. Op deze manier is het dus mogelijk om een gangwar te starten in Ballas territory (tegen Ballas) terwijl je drie leden van de Vagos hebt gedood om die gangwar te starten.

Mocht het desondanks nog niet lukken dan heb je mogelijk te maken met een bug. Je kan eventueel je savegame in het Savegame Aanvraag forum plaatsen om die wijk door een ander over te laten nemen. Succes :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Ik zal eens kijken zo...

EDIT: Ik ga hem maar opnieuw installeren..

Bewerkt: door Koen729
Geplaatst:

Had ik ook vaak bij het Jefferson Motel, vaak stond er nooit iemand, en als ze er wel stonden en ik schoot ze dood kreeg ik geen gangwar. Gewoon een aantal keer doen en dan lukt het uiteindelijk vanzelf wel

Geplaatst:

bij mij gaat het ook vaak miss bij villowvield dan nadat ik een gangwar heb gestart en ik de eerste en tweede wave verslagen heb kom de derde wave maar niet ik wacht een half uur soms

Geplaatst:

normaal als je 3 gangleden schiet krijg je een gangwar

en je ziet op de Map waar de gangleden zijn

maar die krijg je zeker niet meer in de 3e wave?

Geplaatst:

Modden jullie ofzo? Ik ben nog nooit een error tegengekomen in GTA:SA gang-wars, ligt het misschien dááraan? En misschien knal je ze af als ze over de grens staan van hun gebied, ik zou zeggen lok ze precies middenin het paarse of gele gedeelte en dan weet je volgens mij zelf wel wat je dán moet doen :schater: !

Geplaatst:

Ik heb dat topic nog wel kunnen vinden, Koen, want ik kan me nog herinneren dat het een savegame-aanvraag was. Het topic is hier te vinden, maar je vind er verder niet echt nuttige informatie. Je zegt daar wel dat je tijdens een gevecht weg bent gelopen uit het gebied, omdat je vond dat nog te weinig health overhad om de confrontatie aan te gaan. Overigens gaat dit over een gebied dat 'teruggewonnen' is door de Ballas. Heb je dit misschien dus weer gehad, want dit zou best eens een oorzaak van je probleem kunnen zijn. Desondanks blijft het denk ik wel een bug.

@Kinzorro: De ene kan de pech hebben met bugs geconfronteerd te worden. Hier is (helaas) vrij weinig aan te doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...