Glumpf Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik zoek dus een nieuwe txd.img bestand omdat die van mij een beetje messed up is kan een van jullie die geven aan mij? Would Like It Very Much! Alvast bedankt Glenn Reageren
SWYV Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik denk dat niemand het voor jou wilt uploaden aangezien txd.img 300MB zwaar is, herinstalleer GTA3 is de enige snelle oplossing of vraag de bestanden aan Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 instaleer gewoon overnieuw, je houd je missies dan ook nog!!! Reageren
Kinzorro Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 instaleer gewoon overnieuw, je houd je missies dan ook nog!!! Ow? Houd je je missies dan ook nog als je herinstalleerd?? Thnx voor de tip, dikke moordenaar (Lol, wat een akelige zin ) Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 instaleer gewoon overnieuw, je houd je missies dan ook nog!!! Ow? Houd je je missies dan ook nog als je herinstalleerd?? Thnx voor de tip, dikke moordenaar (Lol, wat een akelige zin ) Volgens mij behoud jij je GTA III Userfiles Map als je GTA III opnieuw instaleert. GTA III Userfiles Map is de map waar je Savegames in worden opgeslagen. Correct me if i'm wrong, maar dit is volgens mij de enige map die niet verdwijnt als je GTA III verwijdert. Als jij voor de zekerheid een back-up maakt van je Savegames van GTA III, dan is er niks aan de hand. Je kunt ze op een veilige plaats opslaan op je PC of je kunt ze op een USB-Stick opslaan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Niet doen joh. Als je GTA3.IMG gewoon goed is verwijder je TXD.IMG en dan start je gewoon een savegame op. Dan maakt hij weer een nieuwe aan en is er niks mee aan de hand. succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.