Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb de spaceeinsteinmod v9.2 . Als ik de vliegschool missies doe loopt het mis bij "Parachute on target". Als ik daarop sta, druk ik op de spatie en ie begint. Dan krijg ik een zwart scherm waar onder staat. "San Andreas". Het pauze menu werkt gewoon. Als ik daarna op Resume klik, krijg ik het geluid dan ik aan het vallen ben (nog steeds zwart scherm met San Andreas), waarna ik hoor dat ik op de grond val. Daarna doet ie niets meer. Pauze menu werkt gewoon.

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb de spaceeinsteinmod v9.2 . Als ik de vliegschool missies doe loopt het mis bij "Parachute on target". Als ik daarop sta, druk ik op de spatie en ie begint. Dan krijg ik een zwart scherm waar onder staat. "San Andreas". Het pauze menu werkt gewoon. Als ik daarna op Resume klik, krijg ik het geluid dan ik aan het vallen ben (nog steeds zwart scherm met San Andreas), waarna ik hoor dat ik op de grond val. Daarna doet ie niets meer. Pauze menu werkt gewoon.

Het zit er best dik in dat dit gewoon een bug in de mod is, wat dus wil zeggen dat deze (denk ik) niet direct te verhelpen is, totdat er een nieuwe versie verschijnt. Het kan ten tweede een bug zijn in het spel bij jou. Om dat te 'controleren' kun je je savegame even laten doen door iemand anders, die ook deze mod heeft. Doet de missie het bij hem of haar wel, dan heb jij waarschijnlijk te maken met een bug. Heeft diegene hetzelfde probleem, dan is de kans groot dat het gewoon aan de mod ligt en er momenteel niets aan te doen is.

Geplaatst:
Hallo,

Gebruik eventueel de Versie 2.0 van het mod.

Die is stukken beter en eenvoudiger en heeft ook minder bugs. :Y

Geplaatst:

nee geen 2.0 neem 2.8 daar is ook en savegame van als je die neemt dan kom je er wel en miss het het handeg om contackt met hem te nemen via gtaforums.com :tu:

Geplaatst:
nee geen 2.0 neem 2.8 daar is ook en savegame van als je die neemt dan kom je er wel en miss het het handeg om contackt met hem te nemen via gtaforums.com :tu:

Ik heb zelf de mod versie 2.0

en die is veel beter, dus heb ik de storyline uitgespeeld

en er zitten nu 4 savegames in mijn map.

Dus ik gebruik de mod zelf ook :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...