Jump to content

Installatie Fout


Koen729

Recommended Posts

Hoi.

Ik had een fout in m'n spel, dus ik ging het opnieuw installeren. Het ging er helemaal goed af, maar nu heb ik een nog groter probleem: Ik krijg hem er niet meer op! Deze fout kreeg ik:

chipsga2.png

Weet iemand wat ik moet doen? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Deze fout is al vaker gekomen, het komt doordat er een krasje op je DVD zit, je moet je DVD voorzichtig schoonmaken met lauw water. Als je hem goed heb schoongemaakt zou hij het weer kunnen doen, als hij het niet doet zou je het kunnen proberen maar dan bij de installatie de 'radio' afvinken, omdat het een audi fout is.

Als dit beide niet werkt zou je San Andreas weer opnieuw moeten kopen. Als het lukt moet je je DVD in een apart hoesje bewaren, dus niet in het hoesje van het spel zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Shit.

Ik heb de CD altijd al in een apart hoesje zitten.. ik zal Radio eens afvinken.

EDIT: Ik ben nu bij dat scherm waar je moet aanklikken wat je wil, Radio staat nu op OK, maar hoe de-selecteer ik dat?

Dubbelpost, anders ziet niemand dat ik iets nieuws heb gepost.

Hij doet het nog steeds niet, schoongemaakt, met en zonder Radio geprobeerd. Hoe kan hij kapot zijn? Ik heb hem altijd in het hoesje of in de computer :-( En als ik speelde had ik ook nergens last van.

En zo ja, is hij kapot, heb ik hier dan garantie voor?!

>>> Door Dutchy3010: Ook al zou niemand je nieuws dan zien, dan nog is dubbelposten niet toegestaan! Wacht gewoon geduldig, svp.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat is het risico van herinstalleren. Zo'n DVD is natuurlijk erg gevoelig, een krasje zit er helaas al snel op.

Kijk, stel je hebt eerst toen je San Andreas net hebt gekocht geinstalleerd, en je hebt dan bestandje X op je pc staan (van de installatie), als je dan herinstalleert moet je dus eerst deinstalleren dan haal je bestand X van je pc af. Als je dan weer wilt installeren, maar op je DVD zit een kras waardoor dat bestandje X niet meer naar je pc overgeschreven kan worden, dan heb je dus een probleem...

Helaas heb je volgens mij op softwaren geen garantie, meestal kan je alleen binnen 24 ruilen, maar ik weet niet precies hoe het bij jou zit.

Mogelijke oplossingen:

Ik heb een truucje voor je: Je kan bijvoorbeeld naar de Intertoys gaan en San Andreas kopen, dan installeer je het spel en dan kijk je of hij het ook doet met je oude DVD, als hij het doet, spring dan een gat in de lucht en dan moet je binnen 24 uur je DVD ruilen in de Intertoys voor een andere DVD, dan heb je dus een nieuw spel gekocht en doet je San Andreas het weer.

Als een vriend van je ook San Andreas heeft kan je ook zijn DVD lenen, installeren en dan met je eigen DVD San Andreas gewoon spelen.

Succes :).

Link to comment
Delen op andere websites

je moet ook nooit een dvd of cd in de pc laten zitten als je hem aan en uit zit

is slecht voor je pc. altijd eruit halen dus.

en door 1 krasje zal het hele spel niet doen crashen dus t ligt waarschijnlijk ergens anders aan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Scrtz heeft gelijk ik heb de fout ook maar het licht niet aan de cd wand heb

het op een anderen pc getest daar doet hij het dan wel op

volgens mij licht het aan je cd spelen ik ga ook hier door een nieuwe cd speler

kopen wand als die fout krijgt kan het aan krasjes ligen ja maar ookk

aan je cd als hij al oud is :cya:

groeten jurgen

Mogelijke oplossingen:

Ik heb een truucje voor je: Je kan bijvoorbeeld naar de Intertoys gaan en San Andreas kopen, dan installeer je het spel en dan kijk je of hij het ook doet met je oude DVD, als hij het doet, spring dan een gat in de lucht en dan moet je binnen 24 uur je DVD ruilen in de Intertoys voor een andere DVD, dan heb je dus een nieuw spel gekocht en doet je San Andreas het weer.

Als een vriend van je ook San Andreas heeft kan je ook zijn DVD lenen, installeren en dan met je eigen DVD San Andreas gewoon spelen.

Succes :).

dat zou ik niet doen!! :bonk:

nieuwe cd drive werkt :tu:

Bewerkt: door jurgen1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...