Jump to content

Gisteren op tv docu over het leger


Limbolander

Recommended Posts

heeft iemand gister op ned 2 dacht ik die docu gezien van het leger?

van vietnamese oorlog en plan grenada etc?

met de press enzo dat ze er veel bij waren etc etc?

werd er zo een vietnamees geexecuteerd

9mm naast zn hoofd

hij viel neer en het bloed spoot gewoon omhoog uit zn kop

best vet om te zien

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    12

  • Sandra

    9

  • Limbolander

    9

  • LBG

    8

heeft iemand gister op ned 2 dacht ik die docu gezien van het leger?

van vietnamese oorlog en plan grenada etc?

met de press enzo dat ze er veel bij waren etc etc?

werd er zo een vietnamees geexecuteerd

9mm naast zn hoofd

hij viel neer en het bloed spoot gewoon omhoog uit zn kop

best vet om te zien

Ik snap niet dat je dat vet vind om te zien.

Ik bedoel er zijn duizenden mensen daarbij omgekomen en een beetje respect voor de doden mag ook wel vindt ik

Link to comment
Delen op andere websites

best vet om te zien

huhh... gast ? het is geen spelletje ofzow he , stel je voor dat jij of een bekende van jouw zoiest overkomt...

Je gaat dan helemaal door het lint hoor, ik snap nie hoe je zo iest kan type/zeggen.. ik hoop dat het anders bedoeld was want anders heb je een behoorlijk zieke geest...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon interrasnt zon docus te zien

en ik wist niet dat als je iemand door zn hoofd schiet er echt zon soort van fonteintje ontstaat

had niet gedacht dat er zosnel zoveel bloed uit zou komen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij vet vind..

Ik vind het gewoon abnormaal wat je soms allemaal ziet of wat de mensen allemaal uitspoken. Ze vermoorden elkaar en op wat voor een manier dan nog. Met een 9mm naast je hoofd en dan eraf geschoten worden zodat het bloed eruit spuit als een fontein vind ik vreselijk hard en ook een verschrikkelijke dood voor deze man. Ook voor de famillie zal dit erg hard zijn als ze dit te horen krijgen. Als men dit gezien heeft is dit gewoon een trauma voor het hele leven voor die famillie.

Ik snap zelfs niet dat er mensen dat kunnen iemands hoofd afschieten, dan mankeren die toch echt wel iets in hun hoofd denk ik. Ik zou dit nooit kunnen en zelfs me grootste vijand wens ik zo iets niet toe. ;)

Bewerkt: door TheGuardian
Link to comment
Delen op andere websites

de oorlog in Vietnam is al best lang achter de rug en als iemand het vet vindt om dat te zien hoeven we er ons toch niet druk om te maken?

En al helemaal niet als je het zelf niet gezien hebt. De man die zo door het hoofd werd geschoten had zelf mss al de verschrikkelijkste dingen gedaan, dus dan verdient ie et eik nog wel.

Trouwens, zon verschrikkelijke dood is het niet, want hij is in een klap dood en hij zal weinig tot geen pijn hebben gehad.

en mss was het ook wel vet om te zien ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

de oorlog in Vietnam is al best lang achter de rug en als iemand het vet vindt om dat te zien hoeven we er ons toch niet druk om te maken?

En al helemaal niet als je het zelf niet gezien hebt. De man die zo door het hoofd werd geschoten had zelf mss al de verschrikkelijkste dingen gedaan, dus dan verdient ie et eik nog wel.

Trouwens, zon verschrikkelijke dood is het niet, want hij is in een klap dood en hij zal weinig tot geen pijn hebben gehad.

en mss was het ook wel vet om te zien ^_^

Je kan het wel ''vet'' vinden, maar dan moet je dat toch niet uitdrukken op een forum waar iedereen het kan zien? Hou het dan voor je, als je geen commentaar wilt :N.

Link to comment
Delen op andere websites

De vietnamese oorlog was niet zo vet om te zien. Als je onderschept werd door de Vietnamezen werd je urenlang gefoltert, tot de dood als je niets opbiechte. 58.226 Amerikanen sneuvelden of raakten vermist. Amerikaanse oorlogsveteranen uit die oorlog kampen met fysieke en psychische problemen. Lichamelijke problemen zijn niet altijd afkomstig van direct letsel. Geestelijk letsel wordt mede veroorzaakt doordat de teruggekeerde soldaten weliswaar als helden vertrokken, maar niet als helden werden binnengehaald. Dit was echt geen lachertje. De waarheid in vietnam was het totaal omgekeerde verhaal dat de pers schreef. Ze waren helden, maar hadden vaak een erg letsel. Die door de pers niet beschreven werd. 'nam was echt niet zo...Vietnam was keihard...

Lees hier meer

(Met medewerking van Wikipedia)

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

idd vietnam was een vreselijke oorlog en je werd op zieke maniere afgemaakt daar (Martelen zoals IB al zei, maar ook bv Napalm, of Vlammewerpers)

en dan heb je alle geestelijke stornisse nog waar mensen nu de dag nog last van hebben.

Op school hebbe we ook zown poster hangen :

In vietnam The wind doesn't blow.... It sucks

fullmetaljacket.jpg

nog steeds ni gezien die film :/

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb niet gezegt dat de oorlog in vietnam vet is

allen vond ik het wel vet achja beetje verkeerd woordgebruik

meer interesant om te zien

en die executie was zo erg nog niet

die vietnamees stond stil

een militair liep ervoor en ineen keer paf door zn hoofd

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb niet gezegt dat de oorlog in vietnam vet is

allen vond ik het wel vet achja beetje verkeerd woordgebruik

meer interesant om te zien

en die executie was zo erg nog niet

die vietnamees stond stil

een militair liep ervoor en ineen keer paf door zn hoofd

Je bedoelt er vast niets verkeerd mee.Ik vind films en documentare's hoe iemand op een gruwelijke manier vermoord word,ook leuk en vet,maar in RL vind ik dat niet cool of vet.

Maar ja,ieders z'n mening :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom geven jullie niet van die reacties zoals:

Ik vind het gewoon abnormaal wat je soms allemaal ziet of wat de mensen allemaal uitspoken.
Als men dit gezien heeft is dit gewoon een trauma voor het hele leven voor die famillie.
idd vietnam was een vreselijke oorlog en je werd op zieke maniere afgemaakt daar

...bij een filmpje waarop de zien is hoe dieren worden afgeslacht?

Ik vind de dierenslacht is nog een grotere en ergere oorlog dan die andere oorlogen in de wereld.

Ik zag laatst een paar filmpjes waarop te zien is:

- Hoe bij een levende kameel op straat de keel werd doorgesneden

- Hoe varkens levend aan hun achterpoten worden opgehangen en hun kelen werden doorgesneden, en net zo lang opgehangen tot ze door waren gebloed.

- Hoe bij levende kippen met de blote hand de kop eraf werd getrokken, en dat beest loopt nog enkele seconden door.

Bij al dit soort filmpjes staan reacties zoals "Cool!!" "Vet" "Gaaf" "Leuk om te zien" "Wil ik zelf ook een keer doen"

Ik vind dat soort beelden gruwelijker dan beelden van mensen die worden vermoord.

Ik vind het gewoon abnormaal wat je soms allemaal ziet of wat de mensen allemaal uitspoken. Ze vermoorden elkaar en op wat voor een manier dan nog. Met een 9mm naast je hoofd en dan eraf geschoten worden zodat het bloed eruit spuit als een fontein vind ik vreselijk hard en ook een verschrikkelijke dood voor deze man.

Misschien was het wel zijn eigen schuld, had hij maar geen verrader moeten zijn, had hij maar niet een vijand moeten doden.

Dieren zijn weerloos, zijn onschuldig, en die worden zelfs nog op gruwelijkere manier afgeslacht.

(Dat ik dit allemaal zeg, betekend niet dat de mensen-oorlogen niet erg vind hoor, tuurlijk vind ik het erg en zou ik graag vrede willen in de wereld. Maar ik heb liever dat eerst de dieren-moord stopt en dan pas de mensen-moord)

Naja, dat is mijn mening :)

Groeten Sandra

Link to comment
Delen op andere websites

Er worden ook erg vaak weerloze en onchuldige mensen op gruwelijke manieren vermoord. Ik vind dit erger omdat een mens veel meer emotie heeft dan een dier.

Dat betekent niet dat een dier minder pijn voelt dan een mens, het vreselijke is dat een dier dit helaas niet zo goed kan uiten als een mens...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...