Jump to content

Gisteren op tv docu over het leger


Limbolander

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    12

  • Sandra

    9

  • Limbolander

    9

  • LBG

    8

best vet om te zien

Je bent fokking gek jij stel 't overkomt je moeder ofzo.

Waarom doet iedereen zo aangebrand? Hij drukt gewoon op een enigzins onconventionele (prachtig galgje-woord) manier uit dat een bijzondere ervaring is om te zien dat iemand door zijn hoofd geschoten wordt. Ik ben dat met hem eens. Dat wil niet zeggen dat hij het niet erg vind. Natuurlijk, ik zou het ook erg vinden wanneer ik in Amsterdam zou staan en iemand wordt door zijn hoofd geschoten. Maar het is gewoon faschinerend om dat te zien.

De mens vind dat gewoon interessant. Dat zit in ons, dat is ons instinct. Bovendien, je zag het op tv. Dan vind men het leuk/interressant. In het echt geeft dat meer een gevoel van afschuw en verdriet. En dan hoef je niet te typen "Je bent fokking gek jij".

B.T.W: Als je scheld, doe het dan ook goed ;)

Link to comment
Delen op andere websites

best vet om te zien

Je bent fokking gek jij stel 't overkomt je moeder ofzo.

Waarom doet iedereen zo aangebrand? Hij drukt gewoon op een enigzins onconventionele (prachtig galgje-woord) manier uit dat een bijzondere ervaring is om te zien dat iemand door zijn hoofd geschoten wordt. Ik ben dat met hem eens. Dat wil niet zeggen dat hij het niet erg vind. Natuurlijk, ik zou het ook erg vinden wanneer ik in Amsterdam zou staan en iemand wordt door zijn hoofd geschoten. Maar het is gewoon faschinerend om dat te zien.

De mens vind dat gewoon interessant. Dat zit in ons, dat is ons instinct. Bovendien, je zag het op tv. Dan vind men het leuk/interressant. In het echt geeft dat meer een gevoel van afschuw en verdriet. En dan hoef je niet te typen "Je bent fokking gek jij".

B.T.W: Als je scheld, doe het dan ook goed ;)

Ik typ wat ik typ gast ;)

En btw: Je kan dat ook meteen zeggen, ipv allemaal hoogbegaafde praatjes te zeggen.

Back ontopic

Link to comment
Delen op andere websites

best vet om te zien

Je bent fokking gek jij stel 't overkomt je moeder ofzo.

Waarom doet iedereen zo aangebrand? Hij drukt gewoon op een enigzins onconventionele (prachtig galgje-woord) manier uit dat een bijzondere ervaring is om te zien dat iemand door zijn hoofd geschoten wordt. Ik ben dat met hem eens. Dat wil niet zeggen dat hij het niet erg vind. Natuurlijk, ik zou het ook erg vinden wanneer ik in Amsterdam zou staan en iemand wordt door zijn hoofd geschoten. Maar het is gewoon faschinerend om dat te zien.

De mens vind dat gewoon interessant. Dat zit in ons, dat is ons instinct.

dus jij vind het wel interesant waarneer iemand door zijn hoofd wordt geschoten op tv (echt gebeurt) ik vind dat behoorlijk ziek ja...

en dat zit dus echt niet in mij hoor...

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

best vet om te zien

dus jij vind het wel interesant waarneer iemand door zijn hoofd wordt geschoten op tv (echt gebeurt) ik vind dat behoorlijk ziek ja...

en dat zit dus echt niet in mij hoor...

Je komt nu net over alsof hij niet interessant MAG vinden!

Dat moet hij toch zelf weten, en ik begrijp hem ook wel.

Waarom vinden mensen het wel interessant om op (de publieke) televisie te zien hoe iemand geopereerd wordt, waar veel bloed bij komt kijken.

Of die lijkschouwingen op tv paar maanden geleden, vonden mensen allemaal hardstikke interessant!!!

En nou zegt Sctrz dat hij het interessant vindt om te zien hoe bloed uit een hoofd spuit (5 liter per minuut)...

...en dan word hij door zowat iedereen voor gek, gestoord en ziek uitgemaakt.. :?

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

het komt misschien zo over maar dat bedoel ik niet, ik zeg IK VIND dat ziek ja waarneer mensen dat leuk vinden, netals dat voorbeeld wat jij geeft...

ik snap niet dat mensen daar naar kenne kijke :/

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Er worden ook erg vaak weerloze en onchuldige mensen op gruwelijke manieren vermoord. Ik vind dit erger omdat een mens veel meer emotie heeft dan een dier.

oh en daar heb jij bewijzen voor?

een dier kan evenveel emotie hebben als een mens

alleen kan een mens dat aan andere mensen beter uitleggen en laten zien door uitdrukkingen en door te praten

dieren kennen veel minder uitdrukkingen op hun gezicht en praten, tja daar kan ik geen antwoord op geven

Link to comment
Delen op andere websites

het komt misschien zo over maar dat bedoel ik niet, ik zeg IK VIND dat ziek ja waarneer mensen dat leuk vinden, netals dat voorbeeld wat jij geeft...

ik snap niet dat mensen daar naar kenne kijke :/

Daar naar kenne kijken? heb jij nooit een film gezien waarin iemand door zijn hoofd geschoten wordt want in horror films ofzo komt het ook wel redeljik voor soms nog ergere dingen(alleen Vietnam is echt gebeurd en dat is wel erg)

En ik vindt het erg wat er met die mensen is gebeurd maar ik vindt als je het interessant vindt mag je het kijken het hoeft toch ook niet gelijk te zijn dat hij dat echt vet vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

het komt misschien zo over maar dat bedoel ik niet, ik zeg IK VIND dat ziek ja waarneer mensen dat leuk vinden, netals dat voorbeeld wat jij geeft...

ik snap niet dat mensen daar naar kenne kijke :/

Daar naar kenne kijken? heb jij nooit een film gezien waarin iemand door zijn hoofd geschoten wordt want in horror films ofzo komt het ook wel redeljik voor soms nog ergere dingen(alleen Vietnam is echt gebeurd en dat is wel erg)

En ik vindt het erg wat er met die mensen is gebeurd maar ik vindt als je het interessant vindt mag je het kijken het hoeft toch ook niet gelijk te zijn dat hij dat echt vet vindt.

Zie jij niet eens het verschil tussen films of iets wat echt is gebeurt? want dan kijk je echt te veel films of speel je te veel spelletjes :s.

Wat er met die mensen gebeurt is kan je interesant vinden, hoe het gebeurt ook maar ik vind je ziek waarneer je het vet vind als je ziet dat er bloed als een fontijntje uit iemands hoofd druipt jah...

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het erg eens met plantebak

Films zijn iets heel anders dan de realiteit.

En ja ik vindt het best wel ziek als je het vet vindt hoe iemand wordt geexcecuteert

En over de vraag of dieren ook emotie hebben reageer ik maar niet anders gaan we een beetje offtopic

Link to comment
Delen op andere websites

Er worden ook erg vaak weerloze en onchuldige mensen op gruwelijke manieren vermoord. Ik vind dit erger omdat een mens veel meer emotie heeft dan een dier.

oh en daar heb jij bewijzen voor?

een dier kan evenveel emotie hebben als een mens

alleen kan een mens dat aan andere mensen beter uitleggen en laten zien door uitdrukkingen en door te praten

dieren kennen veel minder uitdrukkingen op hun gezicht en praten, tja daar kan ik geen antwoord op geven

Lees ff de eerste 2 pagina's door, dat hebben we allang besproken ;)

Zie jij niet eens het verschil tussen films of iets wat echt is gebeurt? want dan kijk je echt te veel films of speel je te veel spelletjes :s.

Wat er met die mensen gebeurt is kan je interesant vinden, hoe het gebeurt ook maar ik vind je ziek waarneer je het vet vind als je ziet dat er bloed als een fontijntje uit iemands hoofd druipt jah...

Reageer je ook zo als mensen zeggen dat ze die operaties en lijkschouwingen op tv interessant worden?

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Reageer je ook zo als mensen zeggen dat ze die operaties en lijkschouwingen op tv interessant worden?

nouw als je een paar post boven kan lezen heb ik al gezegd dat ik dat ook behoorlijk ziek vind jah... ik vind executies nog gekker maar goed... tijd geleden gingen mensen ook van die Gijzelingen exucties op internet bekijken, nooit naar gekenen ... vind echt ni gezond , wat is er leuk aan om iemand ze hoofd er afgeneden zien worden?

Hier voor de duidelijkheid :

ik zeg IK VIND dat ziek ja waarneer mensen dat leuk vinden, netals dat voorbeeld wat jij geeft...

en heb je wat tegen mij ofzow? (en nee dit is geen aanval maar ik wil het echt wete)

ik krijg alleen maar boze posts :puh:

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, nee hoor, zoals ik al eerder in dit topic zei, ben ik niet op dit forum om ruzie te zoeken of te discussieren, maar om mensen/beginners te helpen met o.a. sa-mp (scripten) :)

Ik doe aan deze discussie mee omdat

ik nou eenmaal voor mijn mening op kom, en ik weet dat ik soms iets té hard uit de hoek kan komen. ;)

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...