Jump to content

Gisteren op tv docu over het leger

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk trouwens dat de toppic starten met Vet bedoelt dat hij het Intresant is en leerzaam. Want uit de post afgeleid wist hij zelf nog niet dat dit met een groffe manier gezegd als een fonteintje spuit. Het fenomeen dat het als een "Fonteintje " spuit is geheel te zien aan de hartslag, dat pompt het bloed zo hard door je lichaam, het toch overal geraken. Het hoofd is overigens ook een vitaal punt in je lichaam, daar zit je Harde schijf, al je gegevens en al je geheugen. Daarom is er ook veel bloed nodig en aanwezig om de boel draaiende te houden. Weer iets geleerd ?

Executies moet je zien als een straf of wraakneigingen, als bijvoorbeeld een terrorist iemand gaat gijzelen en bijvoorbeel gaat onthoofden is er daar ook een reden voor, voor alles is een reden. Die terrorist wil bijvoorbeeld duidelijk maken dat <insert Name and president/king here > zijn/haar troepen moet terugtrekken. Zoniet vallen er meer doden. Die terroristen doen dat heus niet voor het plezier, achter alle aanslagen zit een reden, soms makkelijk te vinden en soms heel erg moeilijk te vinden. Ik ben nu zeker geen voorstander van die aanslagen maar wij de westerse wereld vind het grof, gemeen en brutaal dat die mensen dat doen, maar in het oosten waar nu vooral in Irak ophef is willen ze iets duidelijk maken ze willen duidelijk maken dat ze geen zinloze oorlog om Olie willen. Ze willen in vrede leven, gaan werken en economish openbloeien nu ze af zijn van het Regime van Saddam Hoessein. Maar waar draait de oorlog dan rond? De Olie? of de Aanslagen van Bin Laden? Haal onze troepen daar weg en sluit een verbond met het land in oorlog, en kijk wat er gebeurt. Kan er nooit eens echte vrede zjin op deze wereld? Wie zal het weten..

Ziezo, het is eruit, dit vind ik van die zinloze oorlogen, nogmaals wil ik zeggen dat ik geen voorstander ben van die aanslagen in Irak, ik vind ze vreselijk, maar we kijken te weinig door standpunten van de (irakeese) bevolking. Zij hebben tenslotte ook gevoelens. Dagenlang zitten duizenden vrouwen met hun kinderen in een kleine warme bunker. Ook echt geen pretje om dat te beleven. Ik hoop alvast dat de oorlogen spoedig stoppen. Met de woorden van Monthy Python eindig ik ook deze post

"Always look on the bright side of life" en met kerst hoop ik de plaat van John lennon door de straten hoor galmen" So this is christmas, War is over"

Laten we nu gezellig al de wereldproblemen vergeten ...

IB

Zo te zien las er dus niemand mijn post hierboven?

Bewerkt: door ICE BANANA
  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

12

• Sandra

9

• Limbolander

9

• LBG

8

Geplaatst:

WEET DIT:

in de oorlog tussen Amerika en vietnam was Amerika duidelijk de slechterik, MAAR in Amerikaanse Films word dit altijd omgedraait

moest dit even kwijt

Geplaatst:

Nou laten we het maar houden op Iedereen zijn ding dan

en Films en echt zou ik niet met elkaar vergelijken

aangezien films gewoon nep zijn en het zo zien op internet of tv is dan ook nog redelijk nep

tis allemaal veel schokkender als je het in het echt ziet.

Geplaatst:
Net hetzelfde met Autobom aanslagen, zij vinden het ook niet leuk om hun familie, vrouw en kind achter te laten om in een vrij land te leven.

ja sorry maar hier ben ik het niet mee eens hoor :puh:, veel extremiste doen dit echt niet voor vrijheid hoor, maar om in hun mooie hemel te komen, ik weet 100% zeker dat als dat hele hemel verhaal van hun er niet was, dat ze dan zouden schieten op ons ipv zichzelf opblazen. Die mensen zitten vol met haat, en is van beginsaf aan al geleerd dat ze ons moeten haten, het heeft weinig met echte vrijheid te maken, de enige "vrijheid" die zij willen is de hele wereld voor zichzelf zonder christelijke of joden of weet ik veel welk geloof

Geplaatst:
Net hetzelfde met Autobom aanslagen, zij vinden het ook niet leuk om hun familie, vrouw en kind achter te laten om in een vrij land te leven.

ja sorry maar hier ben ik het niet mee eens hoor :puh:, veel extremiste doen dit echt niet voor vrijheid hoor, maar om in hun mooie hemel te komen, ik weet 100% zeker dat als dat hele hemel verhaal van hun er niet was, dat ze dan zouden schieten op ons ipv zichzelf opblazen. Die mensen zitten vol met haat, en is van beginsaf aan al geleerd dat ze ons moeten haten, het heeft weinig met echte vrijheid te maken, de enige "vrijheid" die zij willen is de hele wereld voor zichzelf zonder christelijke of joden of weet ik veel welk geloof

Tja daar heb je een punt. Daar dacht ik zozeer nog niet aan, ik edit wel mijn post ;)

IB

Geplaatst:
Ik denk trouwens dat de toppic starten met Vet bedoelt dat hij het Intresant is en leerzaam. Want uit de post afgeleid wist hij zelf nog niet dat dit met een groffe manier gezegd als een fonteintje spuit. Het fenomeen dat het als een "Fonteintje " spuit is geheel te zien aan de hartslag, dat pompt het bloed zo hard door je lichaam, het toch overal geraken. Het hoofd is overigens ook een vitaal punt in je lichaam, daar zit je Harde schijf, al je gegevens en al je geheugen. Daarom is er ook veel bloed nodig en aanwezig om de boel draaiende te houden. Weer iets geleerd ?

Executies moet je zien als een straf of wraakneigingen, als bijvoorbeeld een terrorist iemand gaat gijzelen en bijvoorbeel gaat onthoofden is er daar ook een reden voor, voor alles is een reden. Die terrorist wil bijvoorbeeld duidelijk maken dat <insert Name and president/king here > zijn/haar troepen moet terugtrekken. Zoniet vallen er meer doden. Die terroristen doen dat heus niet voor het plezier, achter alle aanslagen zit een reden, soms makkelijk te vinden en soms heel erg moeilijk te vinden. Ik ben nu zeker geen voorstander van die aanslagen maar wij de westerse wereld vind het grof, gemeen en brutaal dat die mensen dat doen, maar in het oosten waar nu vooral in Irak ophef is willen ze iets duidelijk maken ze willen duidelijk maken dat ze geen zinloze oorlog om Olie willen. Ze willen in vrede leven, gaan werken en economish openbloeien nu ze af zijn van het Regime van Saddam Hoessein. Maar waar draait de oorlog dan rond? De Olie? of de Aanslagen van Bin Laden? Haal onze troepen daar weg en sluit een verbond met het land in oorlog, en kijk wat er gebeurt. Kan er nooit eens echte vrede zjin op deze wereld? Wie zal het weten..

Ziezo, het is eruit, dit vind ik van die zinloze oorlogen, nogmaals wil ik zeggen dat ik geen voorstander ben van die aanslagen in Irak, ik vind ze vreselijk, maar we kijken te weinig door standpunten van de (irakeese) bevolking. Zij hebben tenslotte ook gevoelens. Dagenlang zitten duizenden vrouwen met hun kinderen in een kleine warme bunker. Ook echt geen pretje om dat te beleven. Ik hoop alvast dat de oorlogen spoedig stoppen. Met de woorden van Monthy Python eindig ik ook deze post

"Always look on the bright side of life" en met kerst hoop ik de plaat van John lennon door de straten hoor galmen" So this is christmas, War is over"

Laten we nu gezellig al de wereldproblemen vergeten ...

IB

Zo te zien las er dus niemand mijn post hierboven?

ja klopt

en ja ik wist wel dat er veel bloed door je hoofd stroomt

heb eens een ''gat in me hoofd'' gehad en je wil niet weten hoeveel bloed je dan verliest

hele gezicht moest om de paar min schoon gemaakt worden omdat die onder het bloed zat

niet dat het zon pijn deed enzo maar je schrikt wel als je ineens jezelf zo veel onder het bloed ziet

Geplaatst:
WEET DIT:

in de oorlog tussen Amerika en vietnam was Amerika duidelijk de slechterik, MAAR in Amerikaanse Films word dit altijd omgedraait

moest dit even kwijt

Dat vind jij, ik heb me nooit echt in de Vietnam oorlog verdiept maar het ging volgens mij om het communisme, het is dus maar net waar je in gelooft en wat je goed vind. De Amerikanen vonden de Noord-Vietnamezen de ''slechteriken'' zoals jij dat zegt en de Noord-Vietnamezen vonden de Zuid-Vietnamezen en de Amerikanen de slechteriken.

Het is trouwens wel handig om te zeggen waarom je vind dat de Amerikanen degene waren die fout zaten in in plaats van klakkeloos te vermelden dat de Amerikanen slecht waren.

Geplaatst:

ga maareens eerst uitzoeken wat het woord ''slecht'' nu eindelijk betekent het leven en vooral een oorlog is geen stripboek.

Geplaatst:
ga maareens eerst uitzoeken wat het woord ''slecht'' nu eindelijk betekent het leven en vooral een oorlog is geen stripboek.

over wie heb je het nou?

Geplaatst:

over wie heb je het nou?

exit natuurlijk kijk dan ook eens boven mijn post

Geplaatst:

over wie heb je het nou?

exit natuurlijk kijk dan ook eens boven mijn post

nee het kon ook zijn dat je LBG bedoelde, die zat namelijk boven jouw...

iig ik ben het met je eens

Geplaatst:

Ik heb de documentaire waar dit topic oorsprokelij over ging ook gezien, inclusief het schot, en ik denk dat het "beruchte" fontijntje inderdaad komt door de bloedruk, en ook gewoon door de druk van de kogel. veel mensen vergeten wat voor een impact zo'n kogel maakt, het gaat niet gewoon eventjes vloeiend door een lichaam, langs de weg die de kogel aflegt is er nog een schokgolf van ongeveer 30 centimeter (geloof ik) waar ook schade is.

Ooke, dat is 1. Vietnam. we weten dat die oorlog er was, maar waar ging het over? communisme. even voor een amerikaan:

Communisme = niet democratie = fout

fout = maak oorlog

zo simpel is het, een communistische staat is niet het zelfde alls een kapitalistische, en moet dus verandered worden. een moto die ik ergens in een fantasyblad had gezien, maar hier heel mooi op gaat: "there are no problems you can not solve with cannons". vervang "cannons" door "soldiers and helicopters" en je hebt de oorlog in vietnam. helaas, zo werkt het niet. niet alles kan je met oorlog oplossen, helemaal niet in een gebied dat je niet kent. Ze hebben grote oerwouden afgebrand (arme dieren) maar de mensen die ze moesten hebben zaten daar niet, ze zaten letterlijk onder de grond. zelfde verhaal in Afganistan.

En je kan onmogelijk vertellen wie goed en slecht is, dat is veel te subjectief. bijvoorbeeld ook met de Duitsers in WO II, echt ik wil het nu niet gooed praten, maar realiseer je even dat de winnende partij de geschiedenis schrijft. nogmaals, ik ben geen nazi, maar het zijn alleen de goede verhalen van de gealieerde en de foute van de duitsers die je hoort. bijvoorbeeld, het concentratie-kamp is bedacht door de Engelsen, de Duitsers hebben het idee overgenomen, en het was een goed middel voor de gealieerde om ze zwart te maken.

Geplaatst:
. bijvoorbeeld, het concentratie-kamp is bedacht door de Engelsen, de Duitsers hebben het idee overgenomen, en het was een goed middel voor de gealieerde om ze zwart te maken.

alleen hier ben ik het niet mee eens, er gebeurde toch wat gekkere dingen bij de duitsers dan de engelse...

Volgensmij werden er geen zeepjes van mensen gemaakt in engeland :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...