Jump to content

GTA VC... wat is er geweldig aan?

Tha-Ran

wat is er goed aan GTA VC  

29 leden hebben gestemd

1. 1. van wat voor sfeer hou jij?

• zonnige
      23
    • regenachtige
      5
    • gewone (bewolkt)
      7
  2. 2. om welke reden is GTA VC heel goed

• de sfeer
      20
    • het weer
      7
    • de voertuigen
      8
    • de bedrijven
      7
    • het verhaal
      15
    • de missie's
      10
    • de muziek (was hem eerst vergeten)
      1

Recommended Posts

Ik vind de sfeer, het verhaal, het weer en nog veel meer geweldig aan Vice City, het is echt mijn favoriete GTA-stad ik zou daar echt willen wonen! :*D Dan zou ik lekker rond gaan cruisen op Vice Beach en de winkels bezoeken :bonk:

Delen op andere websites

Helemaal mee eens dat VC het beste van R*'s hand is. Idd de sfeer. Ik hoop ook stiekem dat GTA V in een enorm verbeterd Vice CIty af gaat spelen, net als IV nu doet met Liberty City uit GTA III. Ook vond ik de muziek uit VC veel beter. Alleen was het af en toe irritant dat je niet kon zwemmen, klimmen, en dat de radio maar één kant op gescrold kon worden, als je dan per ongeluk één zender te ver was, moest je het hele rijtje weer door. Maja, VC is gewoon Best Game Ever.

Delen op andere websites

ja verhaal is heel mooi ja, lijkt sterk op de films ''Carlitos Way'' en ''Scarface'' heb me er erg mee geamuseerd

en zat altijd te wachten wanneer ik nu eindelijk die grote villa kreeg wat ik van vrienden had gehoord toen dat je die krijgt

Delen op andere websites

De sfeer is gewoon geweldig! De zon schijnt altijd en geeft je een goed gevoel, zelfs als het regent zie je nog het zonnetje. :D De voertuigen zijn wat minder, en de graphics ook, maar voor de rest is alles perfect! Echte irritante bugs zijn er niet, en het verhaal steekt prachtig in elkaar! Ik hoop ook dat Vice City nog eens terug komt in een verdere GTA! Het hoeft zelfs niet zo groot te zijn! Vice City is klein, maar mooi! :tu:

Delen op andere websites

Helemaal mee eens dat VC het beste van R*'s hand is. Idd de sfeer. Ik hoop ook stiekem dat GTA V in een enorm verbeterd Vice CIty af gaat spelen, net als IV nu doet met Liberty City uit GTA III. Ook vond ik de muziek uit VC veel beter. Alleen was het af en toe irritant dat je niet kon zwemmen, klimmen, en dat de radio maar één kant op gescrold kon worden, als je dan per ongeluk één zender te ver was, moest je het hele rijtje weer door. Maja, VC is gewoon Best Game Ever.

Lol, wist niet eens dat er nu al plannen zijn gemaakt voor een GTA V! :D Zal idd schitterend worden als je kijkt naar hoe GTA IV in de trailers en screenshots uitzien.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...