Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben sinds kort bezig met modden en wil vragen ik ben bezig om de vc police en taxi te veranderen in een normale wagen voor in saN ANDREAS maar vinden jullie dit een leuk idee???? want anders doe ik het niet ^_^

Geplaatst:
ik ben sinds kort bezig met modden en wil vragen ik ben bezig om de vc police en taxi te veranderen in een normale wagen voor in saN ANDREAS maar vinden jullie dit een leuk idee???? want anders doe ik het niet ^_^

....Bedoel je dat je de Vice City politie en taxi wagens wilt veranderen in gewone straat-wagens ofzo? En wat bedoel je met ''voor San Andreas''? Kun je wat duidelijker zijn?

Geplaatst: (bewerkt)

Ehm hoezo bedoel je "vinden jullie dit een leuk idee"? Je maakt het toch voor jezelf? Wat maakt het dan uit wat "wij" ervan vinden? Doe gewoon wat je zelf wilt.

Edit op 28-07 : zoals ik al zei, doe gewoon wat je zelf wilt...

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Ehm hoezo bedoel je "vinden jullie dit een leuk idee"? Je maakt het toch voor jezelf? Wat maakt het dan uit wat "wij" ervan vinden? Doe gewoon wat je zelf wilt.

gewoon als jullie het leuk vinden en als het noch origineel is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...