Koen729 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Speciaal voor Spoeky Hilbrand Nawijn FTW! Hij was vroeger een Minister, maar nu doet hij iets.. nuttigers. Zie de filmpjes maar: Hey Jumpen - Jumpen met Hilbrand Nawijn We're going to Ibiza! Kom van dat dak af! De Macarena It's Now Or Never (Elvis) Wat vinden jullie van hem? Ik vind hem geweldig! xD Reageren
spoeky Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Speciaal voor Spoeky Oja? Nou eh dank je wel denk ik. Ik haat hem als minister of wat dan ook in de politiek, maar als zanger is ie wel grappig. Hij kan echt niet zingen en heeft blije teksten. Een cd van die gast zou ik nooit kopen, maar het is wel lol Bewerkt: 26 juli 2007 door spoeky Reageren
Sandra Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Als minister ken ik hem niet echt. Toen met dat 'so you wanna be a popstar' toen hij dat liedje 'we're going to ibiza' zong, vond ik hem nog wel schattig, vond het sneu voor hem dat hij werd afgekraakt. Maar sinds hij met jumpen bezig is, heb ik een hekel aan hem. Reageren
Squidward Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Voor zover je het jumpen kan noemen, hij staat daar maar een beetje met wapperende handen te springen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Een voorbeeld voor de rest van het kabinet hun zijn allemaal van die stijve harken als ze meer zoals hem waren zou Nederland geweldig zijn. Reageren
Backsmash Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 zodra ik zijn kop zie schiet ik gigantisch in de lach Reageren
Grove St. Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Whaha, dat hij minister was, zie je hoe laag ze zijn! Als hij hier blij mee is, moet hij vooral doorgaan.. Ik lach me kapot, dus van mij mag het! Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Wat een vreselijke ran-debiel mensen. Nee echt , als ik ergens toch een hekel aan heb zijn het ditsoort blije liedjes , en dan zo'n fatsige ouwe pad die het zingt trouwens , ze hebben nou niet ebpaald de beste jumpers uitgekozen , ik kan misschien niet jumpen maar dat van hun ziet er echt niet uit man Bewerkt: 31 juli 2007 door Galiorix Reageren
Sandra Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) ze hebben nou niet ebpaald de beste jumpers uitgekozen , ik kan misschien niet jumpen maar dat van hun ziet er echt niet uit man Tsja, smaken verschillen hea? Bewerkt: 31 juli 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Froop Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik vind deze man een schande voor de politiek. Ook probeert hij nog zoveel mogelijk aandacht te krijgen, ook al is het door zichzelf voor lul te zetten. Als minister viel hij nog mee, maar nu heeft ie het niveau van een zak stront. Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Froop ik ben het met je eens . Volgens mij zit hij in zijn Midlifecrisis.De muziek zuigt werkelijk . Dit is gewoon puur voor aandacht te trekken . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Jammer dat hij bij mij in de buurt woont...Ik vind het ook z'n vreselijke randebiel,Je zet je zelf voor gek en die kinderen ook met die neppe jumppasjes Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Jammer dat hij bij mij in de buurt woont...Ik vind het ook z'n vreselijke randebiel,Je zet je zelf voor gek en die kinderen ook met die neppe jumppasjes Reageren
Gino99 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Froop ik ben het met je eens .Volgens mij zit hij in zijn Midlifecrisis.De muziek zuigt werkelijk . Dit is gewoon puur voor aandacht te trekken . Ik ben het ook met Froop eens,alleen kon ik hem niet als minister.Ook bij So you wannabe a Popstar in de eerste ronde was hij al zo'n aandachttrekker.Hij is gewoon een mafkees Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.