Jump to content

Hilbrand Nawijn

Recommended Posts

Geplaatst:

Eigenlijk vond ik hem als minister veel erger! Toch heeft dat jumplied wel orginele teksten. :dans:

Je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet

De een ziet ze gelijk

En de ander ziet ze niet.

Geweldig toch! :puh:

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

4

• Froop

3

• spoeky

3

• Sandra

2

Geplaatst:
Eigenlijk vond ik hem als minister veel erger! Toch heeft dat jumplied wel orginele teksten. :dans:

De een ziet ze gelijk

Nee eigenlijk niet echt, dat je als politicus zo diep kan zinken is toch best triest. Ik snap wel dat je het sarcastisch bedoelt hoor. Maar deze gozer moet perse aandacht hebben. Wat mij betreft een nominatie voor grootste zielepoot uit het universum (southpark).

Geplaatst:

De een ziet ze gelijk

Nee eigenlijk niet echt, dat je als politicus zo diep kan zinken is toch best triest. Ik snap wel dat je het sarcastisch bedoelt hoor. Maar deze gozer moet perse aandacht hebben. Wat mij betreft een nominatie voor grootste zielepoot uit het universum (southpark).

Inderdaad. Moet je je voorstellen als elke politicus in Nederland dit zou gaan doen. Dan zou ik nog liever ergens in Duitsland met lederhosen aan op een berg gaan wonen dan iets met Nederland te maken hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja , een saaie politicus kan toch niet in eens een hit scoren met zoiets? :schater: Ik heb voor de lol de clip op mijn mobiel gezet , kijken hoe mijn vrienden erop reageren :puh:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Ik heb voor de lol de clip op mijn mobiel gezet , kijken hoe mijn vrienden erop reageren :puh:

hwahah tuurlijk je bent gwoon zijn idool zonder dat je het durft te zeggen he ;)

Geplaatst:
Ja , een saaie politicus kan toch niet in eens een hit scoren met zoiets? :schater: Ik heb voor de lol de clip op mijn mobiel gezet , kijken hoe mijn vrienden erop reageren :puh:

Als politicus in de Tweede Kamer was ie niet zozeer saai. In de Tweede Kamer moet je serieus zijn, dus grappige dingen zijn daar niet zozeer welkom. Hij is nog steeds politiek actief en hij schrijft columns, maar kom op, nu verneukt hij zijn reputatie gewoon.

Geplaatst:
Inderdaad. Moet je je voorstellen als elke politicus in Nederland dit zou gaan doen. Dan zou ik nog liever ergens in Duitsland met lederhosen aan op een berg gaan wonen dan iets met Nederland te maken hebben.

Nou ik zie Balkende of Rietje Verdonk dit niet doen. :puh: Als dat gebeurt ben ik ook weg. :puh:

Geplaatst:

Daarnaast vond ik het trouwens nog erger dat misschien sommige mensen dachten dat jumpstyle ook maar iets met dat homo dansje in de clip te maken had :schater:

Geplaatst:
Daarnaast vond ik het trouwens nog erger dat misschien sommige mensen dachten dat jumpstyle ook maar iets met dat homo dansje in de clip te maken had :schater:

Jumpstyle heeft er toch ook een ruime connectie mee? :7

Geplaatst:
Ik heb voor de lol de clip op mijn mobiel gezet , kijken hoe mijn vrienden erop reageren :puh:

hwahah tuurlijk je bent gwoon zijn idool zonder dat je het durft te zeggen he ;)

Idd als iedereen hier zou zeggen dat ie Hilbrand Nawijn te gek vond zou hij zeggen 'ik heb z'n clip op m'n mobiel gezet want ik vind hem goed.' :7

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...