spoeky Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Eigenlijk vond ik hem als minister veel erger! Toch heeft dat jumplied wel orginele teksten. Je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet De een ziet ze gelijk En de ander ziet ze niet. Geweldig toch! Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Eigenlijk vond ik hem als minister veel erger! Toch heeft dat jumplied wel orginele teksten. Je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet De een ziet ze gelijk En de ander ziet ze niet. Geweldig toch! Nee eigenlijk niet echt, dat je als politicus zo diep kan zinken is toch best triest. Ik snap wel dat je het sarcastisch bedoelt hoor. Maar deze gozer moet perse aandacht hebben. Wat mij betreft een nominatie voor grootste zielepoot uit het universum (southpark). Reageren
LBG Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Eigenlijk vond ik hem als minister veel erger! Toch heeft dat jumplied wel orginele teksten. Je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet De een ziet ze gelijk En de ander ziet ze niet. Geweldig toch! Nee eigenlijk niet echt, dat je als politicus zo diep kan zinken is toch best triest. Ik snap wel dat je het sarcastisch bedoelt hoor. Maar deze gozer moet perse aandacht hebben. Wat mij betreft een nominatie voor grootste zielepoot uit het universum (southpark). Inderdaad. Moet je je voorstellen als elke politicus in Nederland dit zou gaan doen. Dan zou ik nog liever ergens in Duitsland met lederhosen aan op een berg gaan wonen dan iets met Nederland te maken hebben. Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Ja , een saaie politicus kan toch niet in eens een hit scoren met zoiets? Ik heb voor de lol de clip op mijn mobiel gezet , kijken hoe mijn vrienden erop reageren Bewerkt: 4 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb voor de lol de clip op mijn mobiel gezet , kijken hoe mijn vrienden erop reageren hwahah tuurlijk je bent gwoon zijn idool zonder dat je het durft te zeggen he Reageren
Froop Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ja , een saaie politicus kan toch niet in eens een hit scoren met zoiets? Ik heb voor de lol de clip op mijn mobiel gezet , kijken hoe mijn vrienden erop reageren Als politicus in de Tweede Kamer was ie niet zozeer saai. In de Tweede Kamer moet je serieus zijn, dus grappige dingen zijn daar niet zozeer welkom. Hij is nog steeds politiek actief en hij schrijft columns, maar kom op, nu verneukt hij zijn reputatie gewoon. Reageren
spoeky Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Inderdaad. Moet je je voorstellen als elke politicus in Nederland dit zou gaan doen. Dan zou ik nog liever ergens in Duitsland met lederhosen aan op een berg gaan wonen dan iets met Nederland te maken hebben. Nou ik zie Balkende of Rietje Verdonk dit niet doen. Als dat gebeurt ben ik ook weg. Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Daarnaast vond ik het trouwens nog erger dat misschien sommige mensen dachten dat jumpstyle ook maar iets met dat homo dansje in de clip te maken had Reageren
Froop Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Daarnaast vond ik het trouwens nog erger dat misschien sommige mensen dachten dat jumpstyle ook maar iets met dat homo dansje in de clip te maken had Jumpstyle heeft er toch ook een ruime connectie mee? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb voor de lol de clip op mijn mobiel gezet , kijken hoe mijn vrienden erop reageren hwahah tuurlijk je bent gwoon zijn idool zonder dat je het durft te zeggen he Idd als iedereen hier zou zeggen dat ie Hilbrand Nawijn te gek vond zou hij zeggen 'ik heb z'n clip op m'n mobiel gezet want ik vind hem goed.' Reageren
PrI3sT Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 wat een kut[/font]liedje Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 vreselijk Erger kan niet, verschrikkelijk, je loopt nog gehoorbeschadiging op. Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Hij? Leuk? Hij heeft het hele jumpen verkr****. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Volgens mij is hij een beetje gek en moet hij naar het huis voor verbrande lucifertjes. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 zegt iemand met de naam gekkie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.