Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nu eens geen signature, wallpaper, etc. Maar een filmpje...

Gemaakt met moviemaker. Ik heb er ongeveer 2 à 3 weken aan gewerkt en nu is het een officieel filmpje van GINB (Greyhounds in nood belgium). Nu ook te bezichtigen op allerlei standen van hen...

Rates & (vooral) Tips?

filmpje GINB

Geplaatst: (bewerkt)

hmm als mede film maker zal ik hem eens goed raten!

Gebruik van Muziek , Tekst en overgangen/effecten.

Muziek: 8!

Tekst: 6,5!

Overgangen: 7!

Effecten:4

Beelden kwaliteit , afwisseling:

Beelden:3

Kwaliteit:6

TOTAAL: 5,8

Opmerkingen:

Waarom zo'n slechte rate , er zijn daar verschillende reden voor:

-Ik mis een beetje afwisseling in effecten , steeds maar dat inzoomen word een beetje saai.

-Ik mis echte video's , ik zelf vind dat het meer een verzameling is van foto's en dat kan ik geen 'echt' filmpje noemen.

Hopelijk leer je hier iets van , en misschien is het ook niet slecht om eens een ander programma te gaan gebruiken want moviemaker is in mijn ogen iets te laagdrempelig voor iedereen. Muziek had je heel goed gekozen , daar zi het probleem niet.:cab:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Het was eigelijk de bedoeling van een verzameling van vele foto's van zo'n honden. Voor dan in plaats van vreselijke beelden (toen ze nog werden mishandelt, etc.) te tonen, gewone beelden tonen hoe ze nu zijn. Het effect heb ik een beetje bewust gedaan, ik dacht als ik er veel effecten in steek, gaat het misschien té zijn.

Weet jij dan een beter programma? Liefst freeware, anders zal ik het wel overwegen te kopen...

Geplaatst:
Weet jij dan een beter programma? Liefst freeware, anders zal ik het wel overwegen te kopen...

je kan altijd Sony Vegas (trial) halen, Galiorix heeft hier al een helemooie tut van en als je een eindresultaat wilt moet je in me sig kijken :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kopen moet je in ieder geval niet doen , of je wil zo'n 500 dollar neertellen voor dat programma.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...