TubS Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Geplaatst: 20 december 2004 Je doet de cheat disk in je playstation en een begin scherm zie je op je scherm dan kom je in een menu waar je uit 2 dingen kunt kiezen cheats of de shop ik heb op cheast geklikt en ze worden geladen hier wat screens over de cheats hier is het help menu Reageren
JBm* Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Geplaatst: 20 december 2004 Heb je ook zwaartekracht codes heb ik wel op me AR Reageren
TubS Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2004 weet ik zo niet, heb m pas en me ik moet op me werk even voeding van me pc verwissellen dus die heb ik vandaag pas kunnen maken en heel de dag gewerkt heb nog geen tijd om ze alemaal te bekijken Reageren
josie Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 weet ik zo niet, heb m pas en me ik moet op me werk even voeding van me pc verwissellen dus die heb ik vandaag pas kunnen maken en heel de dag gewerkt heb nog geen tijd om ze alemaal te bekijken werkt de discs goed anders ga ik hem ook kopen Reageren
Lennert Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Kan je door deze cheats nog 100% halen? Reageren
TubS Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2004 ja de disk werkt goed en ik weet niet of je dan nog 100% kan halen Reageren
josie Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 zit er ook een skateboard in??? Reageren
liltuner Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 nee voor de 10000e keer er zit GEEN maar dan ook GEEN skateboard in Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 nee voor de 10000e keer er zit GEEN maar dan ook GEEN skateboard in En bigfoot? :-) @tubs: heb je al codes kunnen ontdekken die met Action Replay niet mogelijk zijn? Op de screens zie ik namelijk alleen maar cheats die via de AR ook mogelijk zijn. Reageren
mango Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) Je doet de cheat disk in je playstation en een begin scherm zie je op je scherm Tnxs! nou weet ik bijna cker dat ik em ga kopen komen er nog meer screens? EDIT: wat is dat getto shop? Bewerkt: 21 december 2004 door mango Reageren
dudedude Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 dat is gewoon reclame voor andere spullen van dat merk Reageren
TubS Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2004 nee voor de 10000e keer er zit GEEN maar dan ook GEEN skateboard in En bigfoot? :-) @tubs: heb je al codes kunnen ontdekken die met Action Replay niet mogelijk zijn? Op de screens zie ik namelijk alleen maar cheats die via de AR ook mogelijk zijn. ik zal vanavond ff kijken, ik heb namelijk nog geen tijd gehad, ik heb t zo druk weet je, gelukkig heb ik straks een week vakantie Reageren
TubS Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2004 dat zal ik vanavond allemaal uitproberen Reageren
zupadomien Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 daar staat nu " al tags spayd" is er ook bij dat je alle oysters enzo hebt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.