gta: sa master Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 ik ga um vanmiddag hale Reageren
josie Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 @Tubs kun je ook ingame screens van de cheat disc gevev kan ik kijken of ik hem ook zal kopen Reageren
mango Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) welke cheats zijn dat??? onze pc gaat te traag :angry: :angry: :angry: GTA San Andreas Ultimate Cheats – Update Your Codes Here Since the release of Ultimate Cheats for Grand Theft Auto: San Andreas, our code boys have managed to come up with two of the coolest codes for the game yet! Imagine San Andreas was actually on the moon. If you're finding that a little hard to imagine, then you can use these codes to find out just what it would be like. Put it this way, you won't need a pilot's licence to fly now. Now, here's how to update your codes with Ultimate Cheats… Make sure you've got a memory card in SLOT 1 on your PS2 (to save the new codes to) then choose ‘Add New Code' from the codelist, then enter the Jump Codes folder: "Jump Codes" Choose DONE Then enter the code: BDAY CPZX 5WDR6 The enter the first actual code by choosing ‘Add New Code' again, enter: "Low Gravity" then: CW0W DQNJ N2WEF U2WN 6B3N 0WKC6 And do the same for the second code: "Very Low Gravity" kheb die disc net gehaald maar hoe upload ik codes staat niet echt duidelijk uitgelegd bij dat briefje wat ik erbij heb gekregen kan je het ff uitleggen er staat iets met een usb stick ofzo je moet ad new code kiezen en dan eerst de naam van de map (bv Big jumps) en de code (BDAY CPZX 5WDR6) dan nog een keer ad new code en dan de naam van de cheat (low gravity bv) en dan de code (parameters) CW0W DQNJ N2WEF U2WN 6B3N 0WKC6 en als je nog een cheat wilt toevoege druk je weer op ad new code enz EDIT je hebt GEEN usb stick nodig,alleen een mem.card ps:maak je geen zorge over spaties bij het invoere van de codes daar zogt het automatich al voor Bewerkt: 24 december 2004 door mango Reageren
barry Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Weet iemand wat de Action Replay code is voor de Andromada? Reageren
mango Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Weet iemand wat de Action Replay code is voor de Andromada? ik geloof dat de big airline cheat is of de bigger airline cheat Reageren
dudedude Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Weet iemand wat de Action Replay code is voor de Andromada? ik geloof dat de big airline cheat is of de bigger airline cheat de big airliner is gewoon de boeing en niet de andromada Reageren
JBm* Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) HIER NOG EEN CHEAT Have 999999 Dancing Points sorry al ie al bekend was P8PG-E9DY-VUUJ5 3DHW-3BC9-3V4CM bij mij werkt ie Bewerkt: 26 december 2004 door JBm* Reageren
josie Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 heey ik zie wel allemaal upload code`s maar kunnen jullie precies zeggen hoe dat moet want dan weet ik of ik em nu wel of niet moet kopen Reageren
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 heey ik zie wel allemaal upload code`s maar kunnen jullie precies zeggen hoe dat moet want dan weet ik of ik em nu wel of niet moet kopen wie koopt zo iets dom nu !!! Reageren
dudedude Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 er is trouwens een nieuwe cheat tog wel oysters ik ga hem meteen invoeren All Oysters Collected: E0MA WWC3 57J0C V0MY ZW0F 5KZAY Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ik heb m allang in huis. maar hij werkt niet bij mij. Als je een code hebt aangeklikt en je drukt op start moet je je cd switche. als ik dat doe en evenlater op X druk, knippert het beeld even zwart en ben ik gewoon nog in hetzelfde scherm...? En wat betreft je illegale versie van gta: t werkt alleen bij europese games. Reageren
zupadomien Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 E0MA WWC3 57J0C V0MY ZW0F 5KZAY hoe kan je dat nu invoeren op je ps2 voor alle oysters Reageren
dudedude Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 E0MA WWC3 57J0CV0MY ZW0F 5KZAY hoe kan je dat nu invoeren op je ps2 voor alle oysters bij 'add cheat' maar hij doet het trouwens niet eens Reageren
zupadomien Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 en wat is add cheat?????? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 en wat is add cheat?????? Dan kun je een nieuwe code in voeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.