Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een crap pc en er zit denk ik een check in sa dat als je hem opstart op een pc die niet 100% geschikt is (dacht mijn onboard videokaart) dat hij dan afsluit maar dat wil ik nie ik wil sa spelen op mijn pctje weet iemand een oplossing hoe ik het kan omzeilen?

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb een crap pc en er zit denk ik een check in sa dat als je hem opstart op een pc die niet 100% geschikt is (dacht mijn onboard videokaart) dat hij dan afsluit maar dat wil ik nie ik wil sa spelen op mijn pctje weet iemand een oplossing hoe ik het kan omzeilen?

Je probleem is me nog iets te onduidelijk. Ik maak op uit jke verhaal dat je een slechte PC hebt, die San Andreas niet helemaal goed draait? Om overigens direct even iets uit de wereld te helpen: er zit geen progamma o.i.d. in het spel die automatisch je hardware 'meet'. Bovendien wil het ook niets zetten dat je met bijvoorbeeld een slechte videokaart niet kan spelen. Achter op het hoesje staan wel enkele eisen, maar dit zijn in groffe richtlijnen de aanbevolen systeemeisen. Hoe dan ook, je moet gewoon even GTA installeren om SA-MP te kunnen spelen. Na de installatie download je de installer van SA-MP en kun je gewoon online spelen.. of snap ik nu iets niet? Zo ja, probeer het iets beter uit te leggen.

@Hieronder: Ah ja, ik las verkeerd.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Wie had her over SA-MP? Ik zie toch echt nergens "SA-MP" in joopykoopy's bericht staan. Anyway, voor wat ik eruit op maak, je kunt niet 'omzeilen' dat je computer slecht is. t Enige dat je dan kunt doen is óf een nieuwe pc kopen óf bepaalde nieuwe hardware kopen, als er slechts onderdelen zijn die niet goed genoeg zijn. Check gewoon de systeemeisen.

Geplaatst: (bewerkt)

nouw ik weet zelf het probleem wel

ff een vergelijking van systeem eisen..

Minimale systeemeisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

en ik heb:

processor: 2.0 ghz

geheugen: 265 mb (heb nog een bankje liggen van 512 maar als ik die er in stop maakt mijn pc foutjes)

dvd rom: 16X

hard disk een totaal van 40 gig (weet het is niet veel)

videokaart 64 mb (denk dat ik ook al een probleem weet... zeer oude driver uit 2003 ik zal zoeken naar een update mischien werkt dat)

geluidkaart (ook al z'n verrotte driver uit 2003 ik zal ook hier een update voor zoeken)

toetsenbord en muis beide hoe kan het ook anders....

windows xp sp2

als het ergens aan licht zullen het de drivers moeten zijn...

dat zal ik direct ff nakijken

de geluidskaart is geen niewere voor :N

maar de videokaart is er een voor uit gekomen op 2 juli dit jaar dus een veel nieuwere

heb video driver geinstaleert en opnieuw opgestart toen san andreas er op gezet maar hij crasht nog steets (zegmaar na de introfilmpjes dat scherm vlak voor je start game, options, quit game kunt drukken...)

daar is hij een of twee seconde en dan valt hij weg........ :@

Bewerkt: door joopykoopy
Geplaatst:

En wat voor videokaart heb je dan eigenlijk? Je hebt het nu alleen over de drivers en niet over de kaart zelf. Zou het niet kunnen dat je videokaart gewoon te slecht is?

Geplaatst:

eumm dat denk ik het is een sis onboard kaartje met 64 mb geheugen toegeschreven enneuh het model is sis 741...

redelijk oud de driver op de driver schijf stamt ui 2003 XD

Geplaatst:

Damn en ik dacht dat mijn nVidia GeForce 5700 al lang achterhaald was... Nou dan zit er niks anders op om een nieuwe videokaart te kopen denk ik. De beste tegenwoordig zal rond de kwaliteit van de GeForce 8800 GTX zitten, maar die kost dacht ik iets van €600. Misschien kun je op marktplaats en dergelijken voor eentje gaan van rond de 100 euri.

Geplaatst:

ik zal eigelijk gewoon moeten kijken wat gunstiger is een nieuwe pc of een paar nieuwe onderdelen (hardeschijf deze is 40 gig rieuw ram geheugen wil ik een gig van maken een nieuwere snellere proccesor en een nieuwe videokaart)

al met al redelijk wat

zonder dat nieuwe spul kan ik het tog niet lang meer volhouden met deze pc

ik denk dat ik beter geld kan gaan sparen... :Y

want als je eenmaal begint blijf je bezig

Geplaatst:

Mocht je graag GTA IV op je pc willen spelen als deze uberhaupt daarvoor uit gaat komen, dan raad ik je aan even te wachten totdat er een beter beeld is van de system requirements van deze game, het is namelijk zonde als je er dan achter komt, na een hoop geld te hebben uitgegeven, dat je voor GTA IV weer een hoop nieuw spul moet aanschaffen.

Geplaatst:

ik denk dat dat nog wel een tijdje gaat duren

maar als ik z'n pc wil zou ik jaaaaaaaren moeten spaaren

ben nogmaar 15 en te lui om ff de handen uit de mouwen te steken XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...