The Distortion Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 hoe laat je gangmembers foto's make? :ph34r: Met L1 geef je de camera aan een gangmember dan komt links boven in je scherm te staan druk L1 op foto te maken ga staan hoe je wilt en druk L1 foto gemaakt Tupac A. Shakur Vette auto.. jij ben tblijkbaar wel heel erg ver aan je getunde autos te zien zijn geen gemodden ? btw ik heb een vraagje ? Moet je daarvoor wat missies halen om in je bloten borst te gaan lopen of kan dat gewoon ? mij lukt het niet ? weet niet hoe het moet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Vette auto.. jij ben tblijkbaar wel heel erg ver aan je getunde autos te zien zijn geen gemodden ? Hier kan ik helaas geen antwoord op geven, ik weet niet in hoeverre je zo'n auto kunt tunen... In ieder geval, het kan ook een gemodde auto zijn hoor, maar met tunen kom je ook een heel eind btw ik heb een vraagje ? Moet je daarvoor wat missies halen om in je bloten borst te gaan lopen Nee hoor, je kunt gewoon naar je wardrobe gaan, en daar op "Remove items" klikken en vervolgens de "torso" aanklikken. Dan loopt hij in zijn blote buik. Je bent een meisje, of je bent het niet.. Afgesplitst van het CJ screens topic Reageren
Kinzorro Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Nee, het moet gemod zijn, je kunt bv. geen tekst op je voorruit hebben staan en zo'n rare vinyls op je auto zonder te modden. Ik heb het spel (zoals vele hier) helemaal uitgespeeld en ik kan je garanderen dat zoiets niet te maken is zonder mods (als ik ongelijk heb wil ik bewijzen zien!). Off-topic: Hey Dutchy3010, ik ben al een aardig tijdje op gtaforum.nl maar nooit heb ik geweten hoe je bepaalde aparte zinnen kunt quoten, zou je me a.u.b willen vertellen hoe je dit moet doen? Ik zou je heel erg dankbaar zijn ! >>> Door Dutchy3010: Zie PM ..<<< Bewerkt: 26 juli 2007 door Dutchy3010 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) volgens mij is dat een jester en die kun je volgens mij wheel arch angels in San Fierro ook zo oppimpe en er kaan ook tekst op voorruit kome volgens mij kon je er zette : X-flow en alien en zo een ppaintjob kan je daar ook krijge...dit is naar mijn wete geen automod kijk maar nogg ff op deze link http://nl.wikigta.org/wiki/Wheel_Arch_Angels Bewerkt: 26 juli 2007 door GTA-fan2 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Er is dus geen gemod, dit zit gewoon standaard in het spel Moet je wel eerst de Driving School voltooien en dan nog eens de Wang Cars Missies. Je kunt die vinyls gewoon krijgen onder paintjobs Reageren
JasonStatham Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Komt deze foto dan ook gelijk in je galery Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Komt deze foto dan ook gelijk in je galery Ik snap je vraag niet? Een screen komt in je gallery als je een foto genomen hebt met een Camera. Voor de vindplaats van een Camera, klik >>hier<<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.