Jump to content

Programma's niet meer automatisch laten op starten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar progamma's die als ik de computer aanzet auto. opstarten, hoe zet ik dat uit voor bepaalde programma's ?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Dit doe je als volgt:

- Ga naar Start -> Uitvoeren .

- Typ msconfig .

- Ga naar het tabblad Opstarten.

- Vink alles uit wat je niet wilt laten opstarten.

- Klik op OK.

- Klik op Opnieuw opstarten om de pc opnieuw op te starten of op Afsluiten zonder opnieuw opstarten om alleen msconfig af te sluiten en dat je nog verder kunt werken.

Succes!

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, er moet nog een stap voor. Uitvoeren staat bij Vista namelijk niet meer zo in menu start. Je moet eest onderin menu start naar uitvoeren zoeken (dat zoekbalkeje). Daarna kan je gewoon verder.

EDIT: 'Uitvoeren' staat ook bij 'bureau-accessoires'.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:

Als je er maar vaak genoeg op klikt, komt 'ie vanzelf in menu start te staan. Je kan em er volgens mij ook naartoe slepen. Moet je wel 'ctrl' op je toetsenbord ingedrukt houden.

Geplaatst:

Gebruik TuneUp. Je kan dan alles uit vinken wat je niet meer mee wil laten opstarten, met een uitleg erbij of het wel veilig is om dat uit te schakelen. Het programma heeft nog een heleboel meer mogelijkheden, zoals het opruimen van de harde schijf en het register.

Het programma is niet gratis, en je hebt maar 7 dagen trialperiode. Je moet het programma dan kopen om het te kunnen blijven gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...